عبدی: در روز مسابقه می‌ فهمیم کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۳۵۸۱
عبدی: در روز مسابقه می‌ فهمیم کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین عبدی گفت: از حضور در قرقیزستان بسیار خوشحالم. بی تردید اولین هدف از برگزاری مسابقات توسعه فوتبال آسیا است که برای خود من هم اهمیت زیادی دارد. ما پیش از این به تورنمنت‌هایی در تاجیکستان، ازبکستان و ژاپن رفتیم تا بازیکنان تجربه اندوزی کنند و در نهایت نسل‌های بعدی تیم بزرگسالان را ایجاد کنیم.از فدراسیون فوتبال قرقیزستان بابت میزبانی این دوره تشکر می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره میزان شانس تیم نوجوانان ایران برای کسب رده نخست مسابقات مقدماتی گفت: در این رده سنی نه من، نه هیچکس دیگری نمی‌تواند درباره موفقیت در مسابقات پیشگویی کند یا تضمین بدهد. بازیکنان جوان و تحت فشار و استرس هستند. 

وی در خصوص پیش بینی اش از این دیدار تاکید کرد:  در روز مسابقه می توان فهمید کدام تیم موفق خواهد بود. به مربیان و بازیکنانم گفتم اولین مسئله حفظ سلامتی شما و پس از آن توسعه شما در این حرفه و ورزش فوتبال است. پس از این دو مورد بازی جوانمردانه اولویت دیگر است و در نهایت اینکه اگر نتوانستید پیروز شوید، ایرادی ندارد و باید بسیار محترمانه رفتار کنید و پس از آن تلاش کنید تا بازیکن بهتری برای آینده باشید. چراکه شما فقط مختص به امروز نیستید و نگاهتان باید به آینده باشد.

عبدی در پاسخ به سوال دیگری درباره تقابل تیم ملی جوانان با قرقیزستان در مرحله مقدماتی که حدود سه هفته پیش انجام شد و چه نظری در این خصوص دارید گفت: آن بازی را تماشا کردم. بازی بسیار خوب و سختی برای هردو تیم بود، اما در نهایت قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد. به هرحال فوتبال است و قرقیزستان نیز مانند هر تیمی از شانس خود در هر مسابقه استفاده می کند.به هر حال هر دو تیم خوب بودند.

وی افزود: سه سال پیش با تیم شما در رده زیر ١۶ سال در تاجیکستان بازی داشتیم و نسبت به تیمی که پس از دو سال مجددا در تاجیکستان از شما دیدم کاملا متفاوت بود. بازیکنان شما توسعه پیدا کرده بودند و تیم بهتری بودید. به هرحال فوتبال در آسیا در حال توسعه است.

انتهای پیام // 

 

نظر شما