روایت نوذر رودنیل از پنالتی‌های استقلال برابر فولاد

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۳۸۴۲۲۷
روایت نوذر رودنیل از پنالتی‌های استقلال برابر فولاد
نوذر رودنیل اعلام کرد: پنالتی مسلم استقلال دیده نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کارشناس داوری در خصوص صحنه های حساس دیدار استقلال و فولاد تاکید کرد: این مسابقه 5 صحنه حساس و مشکوک در محوطه جریمه داشت. اولین صحنه در دقیقه 2 مسابقه رخ داد که بازیکن استقلال در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی کاملا صحیح بود. دومین صحنه در دقیقه 15 مسابقه رخ داد که هندی رخ نداد و ادامه بازی کاملا درست بود و اعتراض بازیکنان فولاد در این مورد بی‌مورد بود.

نوذر رودنیل افزود: در دقیقه 30 هم هیچ اتفاق خاصی در محوطه جریمه رخ نداد، اما در دقیقه 60 که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی بودند داور ابتدای خطای بازیکن استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی مدافع فولاد گرفت و به همین دلیل از اعلام پنالتی صرف نظر کرد زیرا ابتدا بازیکن مهاجم بود که روی بازیکن فولاد خطا انجام داد و بعد بازیکن استقلال سرنگون شد.

وی گفت: با این حال در دقیقه 70 مسابقه یک پنالتی صد درصد روی بازیکن استقلال رخ داد که داور نتوانست این پنالتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به درستی تشخیص بدهد. با توجه به این صحنه نمی‌توان به داور نمره قبولی داد. حاج ملک امروز در تشخیص خطاهایش ضعیف نشان داد.

انتهای پیام// 

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
حاج ملک ماموریتش رو خوب انجام داد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز