علیرضا خدادادی در گفت‌وگو با برنا

می‌خواهم از مهدی طارمی هم بهتر شوم/ لطف گل‌محمدی را بی‌جواب نمی‌گذارم

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۵۶۳۸
می‌خواهم از مهدی طارمی هم بهتر شوم/ لطف گل‌محمدی را بی‌جواب نمی‌گذارم
بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اعتماد آقایحیی و مربیان ممنونم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که جواب خوبی به این اعتماد بدهم.

علیرضا خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور رسمی‌اش در تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس اظهار داشت: من از مدتی قبل با نظر مربیان در تمرین تیم بزرگسالان شرکت داشتم اما حالا با نظر آقایحیی به صورت رسمی قرار است در خدمت تیم بزرگسالان باشم و خوشحال هستم که این فرصت فوق العاده را به دست آورده ام.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوب و بزرگی دارد و این فرصتی که به من داده شد یک فرصت طلایی است که قدرش را می دانم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که نهایت استفاده را ببرم.

11

مهاجم جوان پرسپولیس در مورد اعتماد کادر فنی بزرگسالان به او تاکید کرد: آقایحیی مربی است که به جوانان بها می دهد و ریسک بزرگی را در این زمینه انجام می دهد اما این لطف و محبت گل محمدی را بی جواب نمی گذارم و تمام تلاشم را برای درخشش در پرسپولیس به کار خواهم گرفت.

وی در مورد آمار گلزنی خود در دو فصل اخیر در جمع امیدهای پرسپولیس افزود: در مجموع در دو فصل اخیر که در خدمت تیم امید پرسپولیس بودم، 14 گل به ثمر رساندم که مهمترین گلی که در فصل جاری زدم، گل ارزشمندی بود که در دربی امیدها برابر استقلال رقم خورد.

13

خدادادی با تاکید بر اینکه مهدی طارمی یکی از الگوهای ورزشی او در بین مهاجمان ایرانی است به خبرنگار برنا گفت: می خواهم آن قدر خوب باشم که خیلی زود مثل طارمی در پرسپولیس خوش بدرخشم و به جایگاه خوبی در تیم ملی و حضور در بهترین تیم های دنیا هم دست پیدا کنم و حتی شرایطی بهتر از مهدی طارمی را در فوتبال ایران به دست آورم. 

گلزن تیم امید در دربی سرخابی‌ها در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و می تواند نتایج فوق العاده ای را کسب کرده و با اقتدار قهرمانی را به دست آورد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز