جام بیست و دوم

دانمارک؛ یک سال پس از حادثه اریکسن

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۳۶۴۲
دانمارک؛ یک سال پس از حادثه اریکسن
تیم ملی دانمارک در گروه D مسابقات جام جهانی باید با فرانسه، استرالیا و تونس برای صعود رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از زمان بازگشت کریستین اریکسن دوباره تیم هیولمند به همان غول دوران یورو تبدیل شده است. اعتماد به نفس بازیکنان پس از آن تورنمنت به شدت بالا رفته و ترکیب بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد. آن‌ها البته بعید است به صدرنشینی فکر کنند و هدف‌شان رقابت با استرالیا و تونس برای رتبه دوم خواهد بود که احتمالا با تقابل با تیم ملی فوتبال آرژانتین در دور بعد توام می‌شود.

در دور مقدماتی آن ها در ۸ بازی اول هیچ گلی دریافت نکردند و ۹ برد پیاپی داشتند. تا قبل از شکست مقابل اسکاتلند در بازی آخر، آن‌ها کنار آلمان بهترین تیم اروپایی در نظر گرفته می‌شدند که خود نمایانگر قدرت آن‌ها است. پویایی تاثیرگذار در کنار فوتبال پرفشارشان می‌توان موجب موفقیت‌شان شود. ابتدای متن را از خاطر نبرید. اعتماد به نفس آن‌ها به شدت بالا رفته.

سرمربی: کسپر هیولمند

پس از صعود دانمارک به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ او یک قهرمان ملی در نظر گرفته شد. بازیکنان سبک بازی این مربی ۵۰ ساله را ستایش می‌کنند و تیمش تاکتیک‌پذیر است.

ستاره: کریستین اریکسن

اریکسن پس از حادثه‌ای که در یورو برایش رخ داد از انگیزه بالا برای حضور در جام جهانی قطر سخن گفت. حضور دوباره او در فوتبال معجزه به شمار می‌رفت اما عملکرد روزهای اخیرش ثابت کرده می‌توان او را ستاره دانمارک در نظر گرفت.

نقطه ضعف: چه کسی برای تیم گل می‌زند؟ با وجود خط دفاعی و هافبک خوب اما اوضاع در خط حمله چندگی به دل نمی‌زند. دولبرگ در موفقیت استمرار ندارد و پولسن و بریثویت هم هر ۶ بازی یک بار برای دانمارک گل زده‌اند.

نقطه قوت: سازماندهی دفاعی شامل خواکیم اندرسن از کریستال پالاس و کریستینسن از بارسلونا نقطه قوت این تیم است. خط هافبک این تیم هم از تعادل خوبی برخوردار است.

ترکیب احتمالی:

اشمایکل

کریستینسن – اندرسن – کریستینسن – میله

هویبیرگ – اریکسن – دلینی

اکو اولسن – دولبرگ – دمزگارد

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز