حسینی: برای صعود از گروه‌مان زندگی می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۵۸۹۲
حسینی: برای صعود از گروه‌مان زندگی می‌کنیم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: همه هدف و تلاش شاگردان کی‌روش برای صعود از گروه‌شان در جام جهانی است و برای آن شب و روز زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحسین حسینی درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی اظهار داشت: در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و نظم و انضباط تیمی خوبی بر اردو حکمفرما بوده است. ما همه هدف و تلاش‌‌مان صعود از مرحله گروهی جام جهانی است. ما شب و روز برای این هدف زندگی، تلاش و تمرین می‌کنیم. همانطور که می‌دانید گروه‌مان سخت است، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که به‌ عنوان یکی از دروازه‌بانان تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد، گفت: این مسئله به نظر کادر فنی برمی‌گردد. من همه تلاشم را می‌کنم که بتوانم در لیست نهایی باشم و فقط می‌توانم بگویم که تمرین می‌کنم و بقیه آن به نظر سرمربی تیم ملی برمی‌گردد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که «چه میزان از تیم‌های همگروه‌مان در جام جهانی شناخت دارید؟»، تصریح کرد: در این مدت که در مینی‌کمپ حضور داشتیم، هم تمرین می‌کردیم و هم فیلم‌ بازی تیم‌های همگروه‌مان را می‌دیدیم. آنالیز خوبی در این مدت انجام دادیم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که در جام جهانی موفق باشیم.

حسینی درباره بازی با نیکاراگوئه هم گفت: به نظرم جایگاه این تیم در رده‌بندی فیفا مهم نیست، مهم این است که قبل از رفتن به قطر بتوانیم یک بازی دوستانه انجام دهیم و بتوانیم نکات مدنظر کادر فنی را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز