جام بیست و دوم

ژاپن؛ سامورایی‌ها در قطر

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۶۲۳۹
ژاپن؛ سامورایی‌ها در قطر
تیم ملی ژاپن در گروه E مسابقات جام جهانی باید با اسپانیا، آلمان و کاستاریکا برای صعود رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ سامورایی ها پس از گذشت ۶ جام حالا در هفتمین جام جهانی پیاپی‌شان حضور دارند و دیگر کم‌تجربه و مهمان موقت حساب نمی‌شوند. هدف آن‌ها در این جام صعود برای چهارمین بار به مرحله حذفی و شاید رویاهای بزرگتری باشد اما کاری سخت مقابل آلمان، اسپانیا و کاستاریکا دارند. استعداد و اعتماد به نفس آن‌ها را نباید از یاد برد.

در دور مقدماتی شکستی عجیب مقابل عمان داشتند و به عربستان هم در خانه حریف قافیه را واگذار کردند اما مثل همیشه انتظارات برآورده شد و به جام صعود کردند. نگرانی اصلی‌شان اما باید شکست ۳-۰ مقابل تونس در خانه باشد که نشان از شکنندگی این تیم بود.

ژاپنی ها اگر از گروه صعود کنند احتمال حضورشان در جمع ۸ تیم هم وجود دارد.

سرمربی: هاجیمه موریاسو

او از سال ۲۰۱۸ روی نیمکت ژاپن نشسته پس از کسب ۳ قهرمانی در لیگ ژاپن با هیروشیما. موریاسو اغلب به دلیل رویکرد محتاط مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما این تفکر قطعا در دیدار مقابل اسپانیا و آلمان به کمک ژاپن خواهد آمد.

ستاره: واتارو اندو

پادشاه تکل بوندسلیگا حالا با توانایی‌هایش به بازوبند کاپیتانی اشتوتگارت هم رسیده که اتفاقی مهم برای یک بازیکن آسیایی محسوب می‌شود. اگر او خوب بازی کند، ژاپن هم خوب بازی خواهد کرد.

نقطه ضعف: بی‌رحم نیستند. شاید زیبا بازی کنند اما در ۱۰ بازی مقدماتی تنها ۱۲ گل زدند و فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اند.

نقطه قوت: دست سرمربی برای انتخاب بازیکن بسیار باز است و در خط دفاعی هم تجربه خوبی دارند. اگر روزشان باشد می‌توانند با پاس‌های‌شان از هر دفاعی بگذرند.

ترکیب احتمالی:

گوندا

ساکای – تومیاسو – یوشیدا – ناگاتومو

موریتا – اندو – تاناکا

ایتو – اوساکا - مینامینو

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز