دیدار نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا با خسروی‌وفا

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۶۴۰۹
دیدار نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا با خسروی‌وفا
سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق صبح امروز با محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک پس از بازدید از موزه ملی ورزش با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن خیر مقدم به نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا، اظهار داشت: آرش میراسماعیلی یکی از چهره های سرشناس جودو آسیا و جهان و پرافتخارترین قهرمان جودو ایران بوده و به رغم برخی مسائل پیش آمده برای جودو و تعلیق آن به هیچ عنوان انگیزه خود را از دست نداد و در این مدت خدمات شایان توجهی به جودو کشور کرد که بسیار قابل تقدیر است.

خسروی‌وفا تاکید کرد: کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از این مدیر سرشناس و چهره ورزشی شناخته شده مردمی دارد و کماکان پیگیر مسائل مربوط به آن هستیم و امیدواریم به عنوان نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا حمایت همه جانبه ای از او و جودو ایران داشته باشید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دو کشور ایران و عراق اشتراکات فرهنگی و دینی بسیاری با هم داشته بطوریکه در سفر به این کشور هیچ وقت با مهمان نوازی که دارند احساس غربت نمی کنیم و امیدوارم شما هم از سفر به ایران همین احساس را داشته باشید.

سمیر صادق الموسی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا ضمن تشکر از فرصت پیش آمده برای این دیدار و تاکید بر روابط دوستانه دو کشور و  اشتراکات فرهنگی، ابراز داشت: روابط دوستانه دو کشور ایران و عراق در همه زمینه  ها بوده بطوری که بر اساس تفاهمنامه ای که داشته ایم دو بار میزبان جودوکاران ایران در اردوی مشترک و مسابقات چندجانبه بودیم.

وی تصریح کرد: قطعا از جودو ایران در عرصه بین المللی دفاع می کنیم وهیچ عامل نمی تواند مناسبات دو کشور ایران و عراق را بر هم بزند و همانطور که شما از سفر به عراق احساس غربت نمی کنید ما هم در سفر به ایران چنین احساسی نداریم و  بدون تردید افزایش  مناسبات  ورزشی دو کشور جدای از افزایش دوستی ها باعث رشد ورزش طرفین خواهد شد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو گفت: انصافا مسئولان جودو کشور عراق در این مدت ارتباط خوبی با جودو ایران داشته حتی تفاهمنامه ورزشی در این زمینه امضا کرده ایم و این ارتباطات همچنین ادامه خواهد داشت.

در این دیدار ابو یاسر رئیس هیات جودو کربلا نیز حضور داشت.

انتهای پیام//

نظر شما