سکوت پرسپولیسی ها در مورد توافق با رادوشوویچ

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۷۰۴۷
سکوت پرسپولیسی ها در مورد توافق با رادوشوویچ
برخی اخبار تایید نشده از این حکایت دارد که رادوشویچ با سرخپوشان به توافق رسید و قرار است پرونده شکایت او به زودی بسته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دادگاه عالی مربوط به پرونده بوژیدار رادوشویچ و باشگاه پرسپولیس امروز قرار بود در  لوزان برگزار شود. از این رو امیرعلی حسینی مدیر بین الملل باشگاه پرسپولیس به زوریخ رفت تا با مذاکره دوباره با وکیل رادوشویچ با این دروازه بان به توافقاتی دست یابد که این اتفاق رخ داد.  این در حالی است که برخی اخبار تایید نشده از این حکایت دارد که طرفین پس مذاکراتی که با یکدیگر داشتند  به توافقات مالی دست یافتند.

 با این تفاسیر به نظر می رسد  این پرونده دیگر در فیفا جریان نخواهد داشت و باشگاه پرسپولیس باید بر اساس توافقاتی که با رادوشوویچ داشته طلب وی را پرداخت کند. پیش از این فیفا پرسپولیس را در این پرونده محکوم به پرداخت 860 هزار یورو کرده بود اما از قرار معلوم در توافق انجام شده رادو تخفیفاتی را به پرسپولیس داده است. طرفین در پایان جلسه امروزشان از توافق انجام شده رضایت داشتند و  این خبر از سوی رادوشوویچ  تایید شده است ولی هنوز باشگاه پرسپولیس واکنش رسمی را در این خصوص اعلام نکرده است.

انتهای پیام //  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز