جام بیست و دوم

کانادا؛ برگ‌های افرای کم‌توان

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۷۲۹۲
کانادا؛ برگ‌های افرای کم‌توان
تیم ملی کانادا در گروه F مسابقات جام جهانی باید با کرواسی، بلژیک و مراکش برای صعود رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از سال‌ها بالاخره کانادا توانست در جام جهانی حضور پیدا کند. هاچینسون ۳۹ ساله در تیم فعلی تنها بازیکنی است که در زمان حضور کانادا در جام جهانی ۱۹۸۶ به دنیا آمده است، همان تیمی که بدون یک گل زده از جام کنار رفت.

این تیم با لقب «برگ‌های افرا» در دور مقدماتی هم مکزیک را شکست داد و هم آمریکا را اما فوتبال چندان زیبایی بازی نمی‌کند. در حدی که بسیاری این تیم را فاقد هرگونه ریتم می‌دانند. حالا هم در گروهی نسبتا سخت حضور دارند و با دارندگان مقام نایب قهرمانی و سومی جام قبل باید رقابت کنند. در حالی که خودشان میزبان جام بعدی هستند.

بعید است تیم ملی فوتبال کانادا در جام فعلی چیزی خارق‌العاده خلق کند. احتمالا چند نفر از نمایش‌ شان لذت می‌برند و همه چیز برای‌ این تیم به پایان می‌رسد.

سرمربی: جان هاردمن

او کار مربیگری را در نیوزلند و حضور در تیم زنان آغاز کرد و در سال ۲۰۱۸ به تیم ملی مردان کانادا رسید. آمار ۷۰ درصد برد باعث شد تا برگ‌های افرا حالا در قطر حضور پیدا کنند.

ستاره: آلفونسو دیویس

او در بایرن مونیخ در پست مدافع کنار بازی می‌‌کند اما در تیم ملی وظایفی هجومی دارد. هم تکنیک دارد و هم سرعتی ویران‌کننده. این بازیکن ۲۱ ساله با ۸ پاس گل در مرحله مقدماتی ثابت کرد چه کیفیتی دارد.

نقطه ضعف: کانادایی‌ها تجربه زیادی در بازی مقابل بزرگان ندارند و با توجه به برگزاری بازی اول‌شان در جام جهانی مقابل بلژیک ممکن است در ادامه کار دچار مشکل شوند.

نقطه قوت: آلفونسو دیوس ستاره کانادا است اما تیم تیم ملی اصلا به او وابسته نیست. ۴ بازی از ۶ بازی مقدماتی بدون حضور دیویس با برد کانادایی‌ها توام شد. همچنین باید به قدرت لارین اشاره کرد که در بازی‌های مقدماتی ۱۲ گل زد. یکی بیشتر از هری کین!

ترکیب احتمالی:

بورجان

جانستون – ویتوریا – میلر

بوچانان – استاکیو – هاچینسون – آدکوگبه

دیویس

لارین - دیوید

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز