کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با برنا

جامعه ورزش سجادی را پذیرفته است/ تیم ملی می‌تواند ناممکن را ممکن کند

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۷۸۷۵
جامعه ورزش سجادی را پذیرفته است/ تیم ملی می‌تواند ناممکن را ممکن کند
پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در بازی مقابل نیکاراگوئه، روند آماده‌سازی شاگردان کی‌روش و عملکرد وزیر ورزش و جوانان در یک سال گذشته به صحبت پرداخت.

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی تیم ملی مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: این بازی را نمی‌توانیم ملاک اصلی بدانیم. به هر حال جدا از مسائل فنی، تیم ملی تفکراتی چون تیم‌سازی برای نسل بعد هم دارد و قطعا چیزی که در زمین دیدیم در جام جهانی قطر مشاهده نخواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنانی که در بازی مقابل نیکاراگوئه به زمین رفتند جوان بودند و بسیاری‌ از آن‌ها شانسی برای حضور در جام جهانی ندارند. تعداد دیگری از بازیکنان که شانس حضور در جام را دارند احتمالا در ترکیب اصلی به میدان نمی‌روند.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد کلی تیم ملی گفت: از بعضی بازیکنان انتظار بیشتری داشتم. انتظار بازی با آرامش بیشتر و فوتبالی با برنامه‌تر را از مجموع تیم داشتم که چنین اتفاقی نیفتاد.

آیا ایران باید از جام جهانی صعود کند؟ پاسخ رحمتی اینگونه بود: به هیچ عنوان بایدی در کار نیست. همه تیم‌ها برای موفقیت تلاش می‌کنند و ماهم اینگونه هستیم. بچه‌ها باید با آرامش کامل وارد میدان شوند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. حتی برای آینده خودشان هم با تمام وجود تلاش خواهند کرد. کار ما در جام بسیار سخت است اما بازیکنان می‌توانند ناممکن را ممکن کنند.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال درباره نقطه قوت تیم فعلی گفت: تیم ملی در حال حاضر در خط حمله مهره‌هایی توانا دارد و نقطه قوت را خط حمله می‌دانم. البته رقبا هم به این مساله اشراف دارند و برای مهار بازیکان برنامه دارند. در میانه میدان؟ بازیکنانی باکیفیت داریم اما بازیکنان خط هافبک ما فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند.

رحمتی درباره عملکرد سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در یک سال گذشته گفت: سجادی فردی تحصیل کرده در حوزه ورزش است و خودش مدال‌آوری داشته. جامعه ورزش ما او را می‌پذیرد و مطمئنا با گذشت زمان تاثیرگذاری بیشتری در ورزش کشور خواهد داشت. در زمان حضورم در ساپیا او هم در این باشگاه حضور داشت و می‌دانم دکتر سجادی وزیری از جنس ورزش است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز