جام بیست و دوم

کره جنوبی؛ به یاد جام جهانی ۲۰۰۲

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۸۷۸۳
کره جنوبی؛ به یاد جام جهانی ۲۰۰۲
تیم ملی کره‌ جنوبی در گروه H جام جهانی باید با پرتغال، غنا و اروگوئه رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ باور کردنی نیست اما تنها برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا بیشتر از ۱۰ صعود متوالی کره جنوبی به جام جهانی، توانسته‌اند در جام جهانی حضور یابند.

با حضور تیم‌هایی چون پرتغال و اروگوئه اما آن‌ها همچنان به صعود امیدوارند با وجود آن‌که در دور مقدماتی چندان درخشان نبودند.

در حقیقت آن‌ها مدت‌ها است که در اوج به سر نمی‌برند و صعود بالاتر از لبنان و سوریه کاری عجیب به شمار نمی‌رود. به مرور البته بهتر شدند و تنها شکست ایران را رقم زدند.

یکی از نشریات اعلام کرده احتمالا دارد حتی بنتو در خلال جام یا پس از حذف احتمالی اخراج شود اما قطعا خود کره‌ای‌ها امیدوارند در بازی اول مقابل اروگوئه شکست نخورند، غنا را ببرند و با توجه به شناخت بنتو از پرتغال صعود کنند.

سرمربی: پائولو بنتو

۴ سال روی نیمکت کره نشسته اما هنوز همه اعتمادها را به خود جلب نکرده. تلاش تیم او برای بازی از انتهای زمین مقابل تیم‌ها بزرگ احتمالا با موفقیت توام شود اما عملکرد بد در جام ملت‌های ۲۰۱۹ و نتایج معمولی در دور مقدماتی به شدت همه را دچار شک و تردید کرده است.

ستاره: سون

چه کسی جز بزرگترین ستاره فوتبال آسیا را باید ستاره کره بدانیم. اگر او خوب بازی کند کره رستگار خواهد شد اما فشار زیادی روی او است.

نقطه ضعف: هنوز هم نمی‌دانند با چه شیوه‌ای از بهترین حالت سون استفاده کنند. دیگر بازیکنان کره در حمله هم اوج و فرود زیادی دارند.

نقطه قوت: ستون اصلی تیم باکیفیت است. کیم مین جائه آماده است و پشت مهاجم اصلی، گزینه‌های خوبی برای ترکیب دارند. سرعت خط حمله‌شان هم می تواند برای رقبا مشکل ایجاد کند.

ترکیب احتمالی:

کیم سئونگ گیو

کیم مون هوان – کیم مین جائه – کیم یونگ گئون – کیم جین سو

وو یونگ – یوانگ این بئوم - هوانگ هی چان – لی جائه سونگ

سون – اوی جو

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز