جام بیست و دوم

ایران- ولز؛ یوزها به دنبال جبران مافات/ اژدها زمین‌گیر می‌شود؟!

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۲۹۰۳
ایران- ولز؛ یوزها به دنبال جبران مافات/ اژدها زمین‌گیر می‌شود؟!
تیم ملی فوتبال ایران امروز به مصاف ولز می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز ساعت 13:30 امروز در ورزشگاه احمد بن علی دوحه در دومین مسابقه خود در گروه B به مصاف یکدیگر می‌روند و می‌دانند که پیروزی در این مسابقه مهم می‌تواند گامی اساسی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022 قطر باشد. پس از شکست 6-2 ایران مقابل انگلیس در روز دوشنبه، ولز از باخت مقابل آمریکا گریخت و با شرایط بهتری آماده بازی با ایران شود.

از آنجایی که تیم ملی ناباورانه و دور از انتظار از انگلیس شکست خورده بود، تیم کارلوس کی‌روش سایه‌ای از تیمی است که قبلاً یک برد و یک تساوی از اروگوئه و سنگال در سپتامبر کسب کرده بود. به اعتبار تیم ملی، آنها هرگز تسلیم نشدند و در نیمه پایانی دو گل تسلی‌بخش به ثمر رساندند. دبل مهدی طارمی تهدید او را در حمله برای هر حریفی آشکار کرده و خروج سردار آزمون از مصدومیت باعث دلگرمی کی‌روش در آستانه این مسابقه خواهد شد. پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند مقابل انگلیس، ایران به دلیل پروتکل‌های ضربه مغزی مجبور به تعویض بین دروازه‌بان‌ها خواهد شد و همچنین علی قلی‌زاده پس از دادن پاس گل اول طارمی به شروع از ابتدا امیدوار است.

بعد از اینکه انگلیس ایران را شکست داد، ولز و آمریکا با علم به اینکه نمی‌توانند از عهده شکست برآیند به بازی مربوطه خود در الریان رفتند و با تساوی یک-یک امتیازات را تقسیم کردند. تیم رابرت پیج اکنون در 6 بازی بدون برد بوده و تنها یک بار در 9 مسابقه پیروز شده است. پیج پیش از این رویارویی با چند معضل انتخابی مواجه است، از جمله اینکه آیا مور را از ابتدا پس از تاثیرش در برابر آمریکا شامل شود یا خیر. اگرچه دنیل جیمز ترجیح می‌دهد از ادامه رقابت خارج شود اما سرمربی تیم اژدها ممکن است بخواهد سطح آمادگی جسمانی خود را مدیریت کند و هری ویلسون در رقابت برای سقوط به نیمکت ذخیره‌ها است.

77

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز