محسن گروسی در گفت‌وگو با برنا

مقابل ولز جسورانه بازی کردیم و پیروز شدیم/ تیم ملی می‌تواند از گروه خود صعود کند

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۳۲۷۳
مقابل ولز جسورانه بازی کردیم و پیروز شدیم/ تیم ملی می‌تواند از گروه خود صعود کند
پیشکسوت فوتبال ایران از تلاش همه ملی‌پوشان برای ثبت پیروزی ارزشمند برابر تیم ملی ولز تمجید کرد.

محسن گروسی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر تیم ولز اظهار داشت: این دیدار و نتیجه اش حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد. سیستمی که ایران در این بازی پیاده کرد سیستمی خوب و درست بود و نتیجه آن را با پیروزی برابر ولز گرفتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ایران در این دیدار فوتبالی تهاجمی را در دستور کار خود داشت و با تحت فشار قرار دادن حریف برنامه های تاکتیکی ولز را برهم زد. نیروهای خوبی را در فوتبال مان داریم و برابر ولز دیدیم با فوتبال تهاجمی می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد روند کاری تیم ملی مقابل ولز گفت: در این دیدار بازی را با روند تهاجمی آغاز کردیم و از همان دقایق ابتدایی به حریف اجازه خودنمایی ندادیم. این موضوع باعث شد جسارت بیشتری را برای ادامه بازی به دست آوریم و زمانی که ولز دید به صخره محکمی مثل ایران خورده با احتیاط بیشتری بازی کرد و این موضوع باعث شد شرایط از هر جهت به نفع ما شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من اگر تیم ملی برابر انگلیس هم با همین شیوه و شکل بازی به میدان می رفت شرایط بهتری برای ما در آن دیدار شکل می گرفت و شاید فاصله گل ها در آن دیدار آن قدر زیاد نمی شد. ما برابر انگلیس ترسو بازی کردیم اما روبروی ولز جسارت داشتیم و نتیجه اش را هم دیدیم.

گروسی در مورد بهترین چهره ایران برابر ولز گفت: تک تک بچه ها زحمت کشیدند و مزد این تلاش را با پیروزی گرفتند. در این بازی در ساختار دفاعی بهترین عملکرد را داشتیم و به مهاجمان سرشناس ولز اجازه خودنمایی ندادیم. این در حالی است که در میانه میدان هم خط هافبک ما توانست نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. در خط حمله هم مهاجمان با تحت فشار قراردادن مدافعان ولز روز خوبی را برای ایران رقم زدند و در نهایت ما تیمی بود که با کار تیمی خوب پیروزی شیرینی را به دست آوردیم.

محسن گروسی

وی در مورد پیش بینی‌اش از بازی ایران برابر آمریکا تاکید کرد: ما اگر برابر آمریکا نمایشی مثل بازی با ولز داشته باشیم می توانیم نتیجه لازم را به دست آورده و از گروه خود صعود کنیم.

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز