عنصری: الگوی راهبردی خدمت هر مدیری نزد مردم است

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۶۱۰۲
عنصری: الگوی راهبردی خدمت هر مدیری نزد مردم است
تورج عنصری در اولین نشست مسئولان انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور گفت: درصدد هستیم تا با تشکیل یک کادر اجرایی کارآمد، به عنوان یک بازوی قدرتمند در مسیر اعتلاء و تحول ورزشهای رزمی ایران نقش آفرینی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین نشست تخصصی مدیران انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور به صورت برخط و حضوری، با حضور چشمگیر اساتید دانشگاه و پیشکسوتان مطرح ورزش کیک بوکسینگ از جمله: سلیمانی، لطفی، معصومی، اسماعیلی، کمالزاده، طائف، فرهنگیان، اکبرپور، کوهی، موسوی، پوران افضل، محبی، هداوند، عزت اله محمدی، دریوار نژاد، خرم دره، بکرانی، رئیسان و سروری در محل دفتر مرکزی این انجمن در تهران تشکیل شد.

در جریان این نشست مسئولان حاضر علاوه بر بررسی شرح وظایف و اختیارات و همچنین نقاط قوت انجمن های دانشگاهی، در خصوص مشکلات و کمبودهای جامعه رزمی در حوزه های مختلف نظیر مسایل معیشتی پیشکسوتان، موانع موجود بر سر راه ورزشکاران در مسیر پیشرفت در ورزش قهرمانی و عدم برخورداری از حمایتهای مسئولان، ناتوانی رزمی کاران آسیب دیده در تامین هزینه های گزاف درمانی، نیاز مبرم جامعه رزمی به شناخت مکمل های ورزشی و برپایی دوره های دانش افزایی، برگزاری دوره ها و اعطای احکام علمی معتبر داخلی و بین المللی به منظور ارتقاء سطح دانش فنی مربیان و هنرجویان و ... بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین بر حمایت مسئولین تربیت بدنی دانشگاهها از نمایندگان انجمنهای تحت پوشش و همچنین همکاری و هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی با آنها تاکید شد.

در بخشی از این جلسه تورج عنصری رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در سخنانی اظهار داشت: مدیران ورزشی برای دستیابی به چشم انداز موفقیت و انجام خدمتی خالصانه، ضروری است که فارغ از هرگونه تشریفات اداری، پای درد و دل اهالی ورزش نشسته تا مشکلات آنها را از نزدیک لمس و تمام توان خود را برای حل و فصل آنها به کار ببندند. در حقیقت سند چشم انداز و الگوی راهبردی خدمت هر مدیری در دست مردم است.

وی تصریح کرد: انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تحقق اهداف خود نیازمند همراهی جامعه رزمی و همچنین برخورداری از حمایت مدیران ارشد دانشگاه از جمله امینی معاونت فرهنگی و  بسطامی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه است که امیدوارم با حضور پررنگ آنها شاهد تحقق اقدامات موثر این انجمن در مسیر تحول رشته های رزمی به خصوص کیک بوکسینگ و علمی کردن آنها در کشور باشیم.

عنصری در پایان یادآور شد: درصدد هستیم تا با تشکیل یک کادر اجرایی کارآمد و مجرب، در نقش یک بازوی توانمند برای فدراسیون های رزمی عمل کرده و به کمک یکدیگر زمینه را برای اعتلا و تحول هرچه بیشتر رشته های تحت پوشش آنها فراهم سازیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز