ایمان عالمی در گفت‌وگو با برنا

انتظارمان از تیم ملی و کی‌روش بیشتر بود/ جام جهانی یک کلاس درس برای مربیان است

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۷۱۱۰
انتظارمان از تیم ملی و کی‌روش بیشتر بود/ جام جهانی یک کلاس درس برای مربیان است
مربی تیم فوتبال هوادار تهران نظرات خود درباره جام جهانی و عملکرد شاگردان کی‌روش را بیان کرد.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در حاشیه دیدار دوستانه مقابل استقلال اظهار داشت: بازی دوستانه خوبی مقابل استقلال داشتیم. تیم ما به دنبال انجام دیدارهای دوستانه برای رسیدن به شرایط ایده‌آل بود. حالا که جام جهانی برگزار می‌شود می‌خواستیم در شرایط تمرینی خوب نقاط ضعف و قوت را پیدا کنیم. بازی بسیار خوبی در این زمینه داشتیم. در بازی دوستان مقابل استقلال بسیار خوب بازی کردیم. بازیکنان جوان خوبی داریم که توانستند از لحاظ تاکتیکی به ما کمک کنند. هدف‌مان در نیم‌فصل دوم؟ دنبال این هستیم که شرایط‌‌مان خوب باشد و بتوانیم رتبه‌های تک رقمی کسب کنیم. ماندن آقای الهامی؟ فعلا ایشان کنار ما هستند تا ببینیم چه پیش می‌آید.

پیشکسوت استقلال و مربی تیم هوادار درباره شرایط تیم اسبق خود گفت: استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد. یزدانی به این تیم برگشته و محبی هم در اوج قرار دارد. وضعیت آن‌ها خوب است و امیدوارم این تیم هم بتواند در روند خود موفقیت‌آمیز باقی بماند و کار کند.

عالمی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: تیم ما 3 بازی متفاوت انجام داد. متاسفانه بازی اول را از دست دادیم اما در بازی دوم توانستیم خوب کار کنیم و به جام برگردیم. تمام تیم‌ها در جام جهانی از لحاظ تاکتیکی متفاوت بودند و برای مربیان ما یک کلاس درس است. بسیاری از مربیان می‌توانند از لحاظ تاکتیکی خود را به روز کنند و از دیدن بازی‌ها درس یاد بگیرند. انتخاب مدعیان قهرمانی؟ از حالا نمی‌توانم مدعیان را انتخاب کنم. مدعیان اصلی را تازه از همین مرحله می‌توان تخمین زد. جام جهانی قطر شگفتی هم کم نداشت.

پیشکسوت فوتبال درباره نقاط ضعف و قوت شاگردان کی‌روش گفت: در 50 متر رو به جلو در بازی مقابل ولز فوق‌العاده و به طور کلی در زمینه کارهای هجومی خوب بودیم اما مقابل آمریکا آن انسجام لارم را نداشتیم. آمریکا چه در دفاع و چه در حمله تیم بسیار خوبی بود. آمریکا مقابل ایران از لحاظ فنی استحقاق برد را داشت.

502

عالمی در پایان افزود: آقای کی‌روش تجربه بسیاری دارد اما انتظارمان از او بیشتر بود. می‌خواستیم برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد. همانطور که گفتم انتظارمان بالا بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز