فریناز طائرپور در گفت‌وگو با برنا

اشتباهات داوری جزو ورزش است/ تصمیمی برای تقویت تیم در نیم فصل نداریم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۷۷۴۶
اشتباهات داوری جزو ورزش است/ تصمیمی برای تقویت تیم در نیم فصل نداریم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: تصمیمی برای تقویت تیم در نیم فصل نداریم.

فریناز طائرپور، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت مسابقات لیگ برتر زنان اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات لیگ تا پایان هفته هشتم به خوبی برگزار شده و همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند. تیم ما هم با برنامه ریزی مناسبی که از همان ابتدای فصل داشتیم تا این هفته خوب بالا آمده و در حال حاضر نیز به عنوان صدرنشین لیگ به فعالیت خود با قدرت ادامه می‌دهد.

وی درباره دلایل موفقیت تیمش اینگونه توضیح داد: از یک ترکیب خیلی خوب استفاده می‌کنیم یعنی بهتر است بگویم تیم 12 نفره ما یک ترکیب با قدرت است. حتی روی نیمکت هم مشکل بازیکن نداریم، در تعویض هایمان به هیچ عنوان دچار مشکل نیستیم و هر بازیکنی که تعویض می شود یک بازیکن در همان سطح برای جایگزینی داریم که طبیعتا این شرایط خیلی خوب است و در روند نتیجه گیری موثر است.

سرمربی تیم گروه بهمن در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل مسابقات بیان کرد: تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم مگر اینکه رقبا بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند در این صورت به احتمال فراوان ما هم ممکن است یار خارجی را به تیم اضافه کنیم. در کل معتقد هستم هرچند این بازیکنان قوی تر از نفرات ایرانی هستند و حتما در کیفیت مسابقات می توانند اثرگذار باشند ولی فرصت دادن به بازیکنان ایرانی بهتر است و اتفاقا بسکتبالیست های زن خوبی هم در کشور داریم.

طائرپور با اشاره به نقاط قوت و ضعف لیگ برتر ادامه داد: امسال لیگ خوبی را شاهد هستیم، همه تیم ها شرایط یکسانی از جهت جذب ملی پوشان دارند و همین مسئله باعث رقابت سالم در مسابقات شده است. رفت و برگشت شدن مسابقات و سفرهای طولانی واقعا برای ما سخت است. برای مثال ما این فصل باید دو بار فقط به اصفهان سفر کنیم که همه جوره کار آسانی نیست. در کنار این قرار بود مسابقات اکثرا روز جمعه باشد که حالا می بینیم در بین هفته هم لیگ برگزار می شود و این جریان ها کمی از کیفیت مسابقات را کاهش می دهد.

505

وی در خصوص میزان رضایت خود از داوری بازی‌ها گفت: داوری ها کلا خوب است. حتما اشتباهاتی هم وجود دارد ولی باید پذیرفت که این اشتباهات جزو ورزش است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز