کرواسی - برزیل/ هلند - آرژانتین

اکران «بازی مرکب» در قطر!

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۸۶۳۸
اکران «بازی مرکب» در قطر!
امروز ۲ دیدار اول مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برگزار خواهد شد و با حذف دو تیم، تکلیف یک سمت از جدول مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برزیل مدعی قهرمانی برابر کرواسی قرار خواهد گرفت. شاگردان تیته در آخرین بازی خود آن‌قدر با روحیه بودند و از لحاظ فنی قوی ظاهر شدند که بسیاری از همین حالا حضور آن‌ها در فینال را قطعی می دانند. نکته مهم درباره برزیل روحیه تیمی بسیار بالای آن‌ها است. وقتی دروازه‌بان سوم به زمین می‌آید تا همه اعضا حداقل یک بار بازی کرده‌ باشند و وقتی بازیکنان همیشه شادی‌های گل خود را دسته جمعی انجام می دهند یعنی همه‌شان هم‌قسم شده‌اند تا ستاره ششم روی پیراهن برزیل نقش ببندد.

حریف برزیل اما تیمی مرموز و سخت‌کوش است. کرواسی این روزها با کرواسی ۴ سال گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد همین که به کی چهارم نهایی رسیده خودش یک موفقیت برای آن‌ها به شمار می‌رود اما به هیچ‌وجه نباید آن‌ها را از پیش شکست خورده دانست زیرا در هر بازی تا لحظه آخر می‌جنگند و دروازه‌بانی فوق‌العاده آماده دارند. با این وجود اما باید قبول کرد با توجه به شرایط فنی دو تیم در آخرین بازی‌شان، برزیل روی کاغذ برنده است.

از ساعت ۲۲:۳۰ هم یک دیدار بسیار مهم و جذاب برگزار خواهد شد. شاگردان لیونل اسکالونی که اسب‌شان برای قهرمانی زین شده باید دستپخت نه‌چندان قدرتمند فن‌خال را شکست دهند. آرژانتین پس از دیدار مقابل عربستان در همه دیدارها برنده شده و انگار به خودش آمده اما هنوز آن فوتبال پرشور آرژانتینی از اعضای آن دیده نشده است. با این وجود اما از لحاظ نفرات آن‌ها برتر از هلند هستند و اگر مسی مانند دیدار مقابل استرالیا بازی کند، فاتحه هلند خوانده است.

نارنجی‌پوشان اولین تیمی بودند که در یک هشتم نهایی پیروز شدند و به یک چهارم رسیدند. آن‌ها در کناره‌ها بسیار خطرناکند و فن‌خال در آخرین تجربه مربیگری خود انگیزه‌های فراوانی از خود نشان داده اما هواداران پر و پا قرص این تیم هم احتمالا به این اعتقاد رسیده‌اند که این تیم در حد ۳ هلند دیگری که تا به حال به فینال رسیده، نیست. با این وجود اما فن‌خال ۸ سال پیش این تیم را به مقام سوم رساند و برگ برنده نارنجی‌ها به شمار می‌رود.

با توجه به بضاعت دو تیم می توان گفت احتمال تساوی و رسیدن کار به وقت‌های اضافی و حتی ضربات پنالتی بیشتر از همیشه است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز