نقدی: اردوی تیم‌ ملی جو صمیمانه‌ای دارد/ در کاراته قهرمانی آسیا به دنبال صید بهترین مدال هستم

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۸۷۸۷
نقدی: اردوی تیم‌ ملی جو صمیمانه‌ای دارد/ در کاراته قهرمانی آسیا به دنبال صید بهترین مدال هستم
ملی‌پوش جوان کاراته در بخش کاتا گفت: صید بهترین مدال مسابقات دور از دسترس نیست.

رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی از 25 تا 29 آذرماه سال جاری به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

محمدمهدی نقدی، کاتارو جوان اعزامی به تاشکند درباره شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم، در چند مرحله اردوی تیم ملی تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده حضور در این رویداد مهم هستیم.

نقدی افزود: در این دوره از مسابقات آسیایی ورزشکارانی از 15 کشور در کاتای انفرادی رده جوانان شرکت دارند و طبیعی است که همه آنها با آمادگی کامل گام به این رقابت ها می گذارند. بنده هم طی این مدت تمرینات خود را به صورت اصولی و تخصصی پیگیری کرده و علاوه بر آن از تجارب ارزشمند سید داود شاهچراغی قهرمان کاتای دانشجوبان جهان بهره مند شده ام. انشالله با انگیزه و آمادگی که در خود می بینم، صید بهترین مدال این مسابقات دور از دسترس نیست.

وی سپس درباره چگونگی راهیابی خود به تیم ملی کاراته ایران عنوان کرد: من علاوه بر اینکه در مسابقات کشوری و همچنین بین المللی عناوین متعدد قهرمانی را کسب کرده ام از سال گذشته نیز در تمامی رقابت های کاراته وان شرکت و چندین بار نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدم. در حال حاضر هم صاحب رنکینگ اول کاتای جوانان ایران هستم. در مسابقات جهانی ترکیه نیز به خاطر دو دهم اختلاف با نفر نخست از اعزام بازماندم اما این بار به لطف خدا با پیروزی در آخرین انتخابی، مزد زحماتم را گرفتم و توانستم جواز حضور در رقابت های آسیایی را بدست آورم‌.

کاتارو جوان کشورمان در مورد افرادی که در موفقیت‌هایش سهیم بوده‌اند، توضیح داد: من در یک خانواده مذهبی، ورزشی پرورش یافته ام. از سه سالگی در کنار فعالیت های فرهنگی و قرآنی، کاراته را زیر نظر پدرم استاد محمود نقدی، مدرس دانشگاه و دکترای تربیت بدنی که خود صاحب عناوین کشوری، آسیایی و جهانی بوده و از مربیان ممتاز و ملی این ورزش محسوب می شود، آغاز و اکنون هم حدود 3 سالی است که تمریناتم را به طور حرفه ای و مستمر زیر نظر سیدجواد شاهچراغی مربی تیم ملی دنبال می کنم. در اینجا لازم می دانم از تمامی عزیزان و سیدداود شاهچراغی و احمدرضا محمودی به خاطر زحمات بی وقفه شان قدردانی کنم.

نقدی در پایان با تاکید بر شرایط مساعد تیم ملی کاراته گفت: در اردوی تیم ملی جو صمیمانه ای حاکم است و خدا را شکر همه برای موفقیت، انگیزه بالایی دارند. فدراسیون و کادر فنی تیم ملی هم در طول اردوها زحمات زیادی کشیدند و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند و همه بچه ها مزد زحماتشان را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پرونده ویژه