شکایت بیرانوند به سرانجام رسید

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۱۱۰۸۸
شکایت بیرانوند به سرانجام رسید
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مختلف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 74 میلیون و 688 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 21 میلیون و 923 هزار و 635 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 75 میلیون و 312 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

 با توجه به شکایت هیات فوتبال استان خراسان رضوی از مظاهر رحیم پور، کمیته وضعیت بازیکنان پس از بررسی پرونده قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

 در پرونده شکایت سجاد بیرانوند از باشگاه صنعت مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 691 میلیون و 450 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 124 میلیون و 73 هزار و 610 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به 358 میلیون و 550 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت سلمان عزیزی سعدی از باشگاه ایمان شیراز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 310 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز