در دربی امروز رقم خورد؛ کامبک آبی‌ها مقابل پرسپولیس با چاشنی جنجال

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۱۴۴۱۲
در دربی امروز رقم خورد؛ کامبک آبی‌ها مقابل پرسپولیس با چاشنی جنجال
در دیداری که اتفاقات و سوت های داور شرایط فنی بازی را تحت الشعاع قرار داد، دربی نونهالان نیز با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از دو هفته تاخیر جدال نونهالان پرسپولیس و استقلال برگزار شد و این دیدار نیز مانند دربی بزرگسالان با تساوی 2-2 خاتمه پیدا کرد.

در این دیدار که برتری و مالکیت پرسپولیس برابر آبی ها به چشم می آمد، شاگردان حسن خانمحمدی دو بار از حریف خود پیش افتادند اما کامبک شاگردان امین منوچهری مانع از شکست استقلال در این بازی شد.

پرسپولیس در این دیدار در دقیقه 30 با گلزنی مانی عبادی از حریف خود پیش افتاد اما در دقایق تلف شده نیم اول استقلال به گل تساوی دست پیدا کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در دقیقه 80 پرسپولیس توسط ابوالفضل نعیمی به گل برتری رسید اما در ثانیه های پایانی استقلال در صحنه ای بحث برانگیز به گل تساوی رسید تا این دربی هم مانند دربی بزرگسالان با تساوی پرگل و مشابه به پایان برسد. 

در ثانیه های پایانی این دیدار در صحنه ای مشکوک داور در محوطه جریمه سوت اعلام پنالتی به سود استقلال را به صدا در می آورد اما بازیکن آبی پوش توپ را به سمت دروازه پرسپولیس می فرستد و این توپ درون دروازه سرخ ها قرار می گیرد.

در این لحظه داور از اعلام پنالتی منصرف شده و با سوت و نشان دادن میانه زمین گل استقلال را تایید می کند، موضوعی که با اعتراض شدید پرسپولیسی ها همراه شد که در نهایت منجر به اخراج مربی دروازه بان های پرسپولیس شد. در ادامه اعتراض ها نتیجه ای برای پرسپولیس نداشت تا این دیدار با کامبک استقلال با تساوی پرگل خاتمه پیدا کند. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز