آخرین آرای کمیته وضعیت اعلام شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۶:۵۱
کد خبر: ۱۴۱۸۱۸۴
آخرین آرای کمیته وضعیت اعلام شد
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی شکایت شاهین محمدی از باشگاه سردار بوکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 525 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 445 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت حامد حسن زاده از باشگاه شهدای بابلسر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 440 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 592 بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت مهرداد هدایتیان از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 940 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 85 میلیون و 892 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 360 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت پیمان نامور از باشگاه خوشه طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 270 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت باقر نیاری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 354 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 717 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 886 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

 انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز