سجادی: با جدیت در جهت اعتلای حوزه ورزش و جوانان، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۱۸۶۸۴
سجادی: با جدیت در جهت اعتلای حوزه ورزش و جوانان، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت
​وزیر ورزش و جوانان در همایش مشترک مسئولان وزارت خانه و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: تمام ایران چشم شان به پایتخت است. تهران به عنوان یک مرجع همواره انتظاراتی را با خود به همراه دارد، لذا باید این انتظارات را در خود بپرورانیم و خدمت رسانی در شان این جایگاه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سجادی، ظهر امروز (سه شنبه) در همایش سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شده بود اظهار داشت: در راستای بزرگی نام ایران و اعتلای ورزش و حال خوب مردم از طریق ورزش و برای رونق کسب و کار در باشگاه‌ها و در نهایت جهاد تبیین که تکلیف مقام معظم رهبری و دولت مردمی به مسئولین است، با جدیت تلاش شبانه روزی خواهیم داشت.

سجادی از جایگاه ورزش استان تهران در کشور گفت و ادامه داد: تمام ایران چشم شان به پایتخت است. تهران به عنوان یک مرجع همواره انتظاراتی را با خود به همراه دارد، لذا باید این انتظارات را در خود بپرورانیم و خدمت رسانی در شان این جایگاه داشته باشیم، البته وزارت ورزش و جوانان هم وظیفه خود می‌داند که حمایت لازم را از این اداره کل داشته باشد.

مقام عالی وزارت از فعالیت های خوب اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در زمان حضور "علی جوادی" مدیرکل گفت و افزود: از فعالیت های علی جوادی در جهت تحقق برنامه ها و خدت رسانی خوب به مردم، نگاه اصولی به شهرستان ها و افزایش ظرفیت خدمت رسانی به مردم است که بابت این نگاه از ایشان تشکر می کنم. امیدوارم این نوع فعالیت ها شتاب بیشتری به خود بگیرد، هر چند که بضاعت موجود را هم باید در نظر گرفت و همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد در ورزش را رونق دهیم.

وی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواست که تقویت هیات ها و ارتقاء ساختار اداری ورزش تهران را در اولویت برنامه ها قرار دهد.

"علی جوادی" مدیرکل نیز در این نشست مشترک گفت: بر اساس نظریات کارشناسی، ظرفیت ستادی که در صف است باید با سیاست های وزارت منطبق و اثرگذار باشد و در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه ها باید فاصله صف و ستاد را کاهش دهیم.

وی با تاکید بر این مهم که ارزیابی ادارات به صورت فصلی در دستور کار اداره کل خواهد بود، افزود: با جهاد تبیین که حاصل زحمات همکاران مان در ادارات است، باید ظرفیت ها در جریان خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

در این همایش، پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز