بهمن طهماسبی: استقلال بعد از جام جهانی شاداب بازی نمی‌کند/ اصلا لیگ را تمام شده ندانید

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۱۹۵۸۵
بهمن طهماسبی: استقلال بعد از جام جهانی شاداب بازی نمی‌کند/ اصلا لیگ را تمام شده ندانید
مهاجم باشگاه استقلال در اواخر دهه 70 نظرات خود درباره عملکرد این تیم را بیان کرد.

بهمن طهماسبی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: این دیدار را کاملا نتوانستم مشاهده کنم اما از همان دقایقی که دیدم و با استناد به بازی‌های قبل می تواند بگویم استقلال بعد از جام جهانی شاداب بازی نمی‌کند.

وی با انتقاد از نمایش استقلال گفت: متاسفانه طرح و برنامه خاصی در این تیم مشاهده نمی‌شود و دیروز هم آن‌چنان برنامه‌ای از این تیم ندیدیم. آبی پوشان بی‌طراوت کار می‌کنند و حتی بعد از اینکه با دو گل از حریف عقب افتادند هم تغییری ویژه در سبک بازی استقلال مشاهده نکردیم. این یک نکته منفی برای تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود و در نهایت هم امتیازات این بازی با شکست از دست رفت.

پیشکسوت استقلال درباره مشکل این تیم در شرایط فعلی افزود: قطعا باید خرید بازیکن انجام شود. این تیم به یک مهاجم برای گل کردن موقعیت ها نیاز دارد. همچنین در خط هافبک هم این تیم نیاز به تقویت دارد. آبی پوشان باید در میانه میدان بازیکنی طراح جذب کنند که بتواند با پاس‌هایش مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد اما این اتفاق در حال حاضر نیفتاده و باید بازیکنی با این ویژگی ها جذب شود.

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره عملکرد مهاجمان تیم عنوان کرد: آمار نشان می‌دهد عملکرد آن‌ها خوب نبوده و نمی توانیم نمره قبولی بدهیم. استقلال همیشه در خط حمله بازیکنانی بزرگ داشته که برای آقای گلی می‌جنگیدند. حالا اما آن‌ها خوب کار نکرده‌اند. انتخاب یک ستاره؟ تنها یامگا در زمین آن‌چنان پرتلاش ظاهر می‌شود. محبی هم بد نبوده و گل‌های مهمی به ثمر رسانده است اما به طور کلی آمار خط حمله چنگی به دل نمی‌زند.

طهماسبی درباره بازی آینده استقلال مقابل تراکتور گفت: با توجه به این که بازی در تهران برگزار می‌شود امیدوارم استقلال تراکتور را شکست دهد. استقلال با برد در جام حذفی می‌تواند در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ همچنان امیدوار بماند. آبی‌ها با تقویت در نیم‌فصل می‌توانند در انتهای فصل موفق شوند.

وی گفت: لیگ اصلا تمام نشده. بازیکنان آبی پوش نباید لیگ را تمام شده بدانند. هنوز 15 هفته باقی مانده و هزاران اتفاق ممکن است بیفتد. به هیچ وجه احساس نمی‌کنم استقلال جام را از دست داده است و هنوز امید داریم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز