امین منوچهری: به تکرار قهرمانی استقلال امیدوار هستم/ باید از لحاظ فنی روی رده‌های پایه‌ نظارت شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۳۷۱۸
امین منوچهری: به تکرار قهرمانی استقلال امیدوار هستم/ باید از لحاظ فنی روی رده‌های پایه‌ نظارت شود
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به تکرار قهرمانی آبی‌های پایتخت در لیگ برتر امیدوار است.

امین منوچهری از مربیان آکادمی استقلال در خصوص ناکامی آبی‌پوشان در دربی‌های پایه به گفت: استقلال در بازی‌هایی که می‌توانست ضربه نهایی را بزند و برنده شود این کار را نکرد و شکست خورد. در این سن اشتباه کردن کار را سخت می‌کند و به طور کلی برگشتن به بازی‌‌های سخت است. در بازی نوجوانان هم می‌توانستیم برنده شویم اما اینگونه نشد.

وی درباره شرایط کلی فوتبال پایه عنوان کرد: شرایط در فوتبال پایه خوب است اما ای کاش نظارت بیشتر باشد. این مهم‌ترین درخواست من است. بهتر است که روی عملکرد داوران نظارت شود. همین مساله باید از لحاظ فنی هم بوجود بیاید و بازیکنان را رصد کنند. وقتی آن‌ها متوجه شوند که از لحاظ فنی دیده می‌شوند، عملکرد بهتری هم برجای خواهند گذاشت.

سرمربی نونهالان باشگاه استقلال افزود: بیشتر دربی‌های پایه را دیده‌ام و پرسپولیسی‌ها در رده‌های پایه اندکی خوش شانس بوده‌اند. هرچند که از لحاظ ذهنی آمادگی خوبی دارند. وضعیت نونهالان؟ شرایط خوبی در تیم نونهالان داریم و در کورس هستیم. در کورس هم دائما با صدرنشین جا به جا می‌شویم اما تمام تلاش‌مان قهرمانی است. یک دربی را باختیم و یک تساوی داشتیم که بازی‌های خوبی بود و تمام تلاش‌مان را در آن‌ها انجام دادیم.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره عملکرد شاگردان ساپینتو عنوان کرد: وضعیت بزرگسالان خوب است و خداراشکر برتری در دیدار مقابل تراکتور استقلال را دوباره روی ریل موفقیت قرار داد. نباید با پارسال مقایسه کرد. سال قبل استثنایی بود. کم پیش می آید چنین اتفاقاتی پیش بیاید و شاید هر دو دهه یک بار چنین آماری ثبت شود. امسال اوضاع خوب است و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

آیا منوچهری به عملکرد ساپینتو نمره قبولی می‌دهد؟ او می‌‌گوید: ساپینتو مربی خوبی است. او مربی اروپایی است و در سطح اول اروپا حضور داشته که نشان از دانش و بزرگی‌ اش است. در نهایت امیدوارم با شرایط موجود کنار بیاید و قهرمان شود. مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال؟ استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند و به نظرم یکی از این دو تیم جام را بالای سر می‌برند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز