دستگیری رئیس مافیای ایتالیا؛ دنارو در فوتبال چه کرد؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۳۹۹۳
دستگیری رئیس مافیای ایتالیا؛ دنارو در فوتبال چه کرد؟
مسینا دنارو، تحت‌تعقیب‌ترین رئیس مافیا صبح امروز در کلینیک مادلنا دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دناروی ۶۰ سال برای درمان سرطان روده خود در این کلینیک حضور پیدا کرده بود و پس از ۳۰ سال بالاخره دستگیر شد. او که از سال ۱۹۹۸ پس از مرگ پدرش فعالیت‌های گسترده‌اش آغاز شد یک بار در جریان دیدار پالرمو و سمپدوریا در سال ۲۰۱۰ در ورزشگاه حضور پیدا کرده و میان ۳۵ هزار نفر حضور پیدا کرده بود تا با دیگر روسای مافیا دیدار کند. در بازی که ۱-۱ به پایان رسید، دل‌نری سرمربی و کاسانو، پاتزینی و استورارو بازیکنان سمپدوریا بودند و کاوانی، میکولی، پاستوره، نوچرینو، سیریگو و بالزارتی در پالرمو بازی می‌کردند. هیچ‌کس هم از حضور او بویی نبرد. خود دنارو البته هیچ علاقه‌ای به فوتبال نداشت اما اخباری در خصوص دستور بمب‌گذاری توسط او شنیده می‌شد.

سالواتوره اسکیلاچی، اسطوره فوتبال ایتالیا که به طور اتفاقی از نزدیک شاهد دستگیری او توسط نزدیک به ۱۰۰ نفر از نیروهای پلیس بوده به خبرگزاری آنسا گفته: ساعت ۸ به بیمارستان رفتم که دیدم پلیس‌ها رسیدند. وارد ساختمان نشده بودم زیرا داشتم سیگار می‌کشیدم. پلیس به ما اجازه ورود نداد. صحنه دیوانه‌واری بود.

Messina.denaro.arresto.2023.Ansa.460x340

دنارو که در زندگی‌اش چیزی از قتل و خونریزی در زندگی‌ سیاهش کم نگذاشته بود حالا طبق منابع ایتالیایی در محلی نامعلوم زندانی شده است. او آن قدر بین ایتالیایی‌ها منفور بود که اعلام همزمان خبر دستگیری او و یک خبر نقل و انتقالاتی از تیم لاتزیو در یک توییت باعث عصبانیت هواداران این تیم شد که نباید این دو خبر در یک توییت منتشر می‌شد!

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز