پرسپولیس تهران یک- ذوب‌آهن اصفهان صفر

پیروزی سرخ‌ها برابر ذوب‌آهن/ پرسپولیس از مدعیان فاصله گرفت

۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۵۲۲۳
پیروزی سرخ‌ها برابر ذوب‌آهن/ پرسپولیس از مدعیان فاصله گرفت
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز و در آغاز دور برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند و شانزدهمین دیدار خود را برگزار کردند.

در این رقابت تیم پرسپولیس با تک گل امید عالیشاه مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید تا به امتیاز ۳۵ برسد و صدرنشینی خود را تثبیت کند و از سایر مدعیان فاصله نسبتا خوبی بگیرد.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم ذوب‌آهن با لباس‌های سفید رنگ در زمین حاضر شدند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. در دقیقه ۵ شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با دستان بیرانوند برخورد کرد و توپ پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه، بازی را به جریان انداخت و در ادامه نیز سفیدپوشان در نیم دایره پشت محوطه جریمه میزبان، صاحب یک ضربه کاشته شدند. شوت درویشی به دیوار دفاعی برخورد کرد و بازی با مصدومیت بازیکن ذوب آهن متوقف شد.

در دقیقه ۲۲ جعفری بازیکن ذوب توسط پورعلی گنجی متوقف شد و کاظمی، داور بازی یک ضربه ایستگاهی برای میهمان اعلام کرد. ضربه کاشته در یک رفت و برگشت در دستان بیرانوند جای گرفت. در دقیقه ۲۵ داور در میانه زمین، خطای مرتضی پورعلی گنجی را اعلام کرد و در پی اعتراض به داور، کارت زرد گرفت. در دقیقه ۲۸ شوت وحید امیری با اختلاف از روی دروازه ذوب آهن عبور کرد.

در دقیقه ۳۵ ارسال سرخ‌پوشان از جناح راست با ضربه وحید امیری از کنار دروازه ذوب گذشت. در دقیقه ۳۶ ذوبی‌ها حمله‌ای را از جناح راست آغاز کردند که در نهایت ضربه بازیکن سفیدپوش در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه ۳۸ شوت پای چپ وحدت هنانوف در دستان حبیب فرعباسی گلر ذوب جای گرفت.

در دقیقه ۴۳ پرسپولیس از جناح چپ صاحب کرنر شد. ارسال اسماعیلی‌فر از جناح دیگر به بیرون رفت. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ذوبی‌ها با یک تعویض به میدان آمدند. سامان نریمان جهان به جای محمد امین درویشی وارد زمین شد. در دقیقه ۴۶ شوت میلاد سرلک از روی دروازه ذوب آهن گذشت. در دقیقه ۴۷ شوت بازیکن ذوب آهن در دستان بیرانوند جای گرفت. در دقیقه ۴۹ ارسال امیری از سمت چپ با دفع دفاع ذوب آهن به کرنر تبدیل شد. ارسال اسماعیل‌فر از جناح چپ با ضربه سر گولسیانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۶ شیخ دیاباته به جای علی نعمتی برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه ۶۰ هنانوف، جعفری بازیکن ذوب آهن را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.  در دقیقه ۶۳ حمله پرسپولیس، عمری را صاحب موقعیت کرد و پاس رو به عقب او روی پای دیاباته ننشست و در ادامه، شوت پورعلی گنجی از روی دروازه حریف گذشت.

در دقیقه ۶۶ فرعباسی گلر ذوب آهن به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه ۶۸ حرکت عمری از جناح چپ با خطای بازیکن ذوب همراه شد و داور اعلام ضربه کاشته برای میزبان نمود. رفیعی به جای هنانوف برای سرخ‌پوشان به میدان آمد. ارسال سروش با ضربه سر امید عالیشاه، گل اول بازی برای پرسپولیس را به ثبت رساند.

در دقیقه ۷۶ ذوب آهن سه تعویض همزمان انجام داد. در دقیقه ۸۰ محمد عمری در محوطه جریمه با خطا متوقف شد اما داور بار دیگر ادامه بازی را اعلام کرد. در دقیقه ۸۱ ارسال رفیعی از روی ضربه کاشته با ضربه سر پورعلی گنجی از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد. در دقیقه ۸۲ شوت شیخ دیاباته توسط فرعباسی مهار شد. در دقیقه ۸۶ پرسپولیس دست به ضدحمله زد و حرکت و پاس زیبای عمری به شیخ دیاباته رسید اما بازیکن سیه چرده پرسپولیس نتوانست با ضربه چیپ، دروازه ذوب آهن را باز کند. در دقیقه ۸۷ ذوب آهن دست به تعویض زد.

در دقیقه ۸۸ کمال کامیابی نیا به جای امید عالیشاه و فرشاد فرجی به جای میلاد سرلک برای پرسپولیس وارد زمین شدند. داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر حریفش به اتمام رسید.

انتهای پیام//

نظر شما