برنا فیروزی: زنده کردن امید و ایجاد اعتماد در مردم مهمترین دستور کار ما است

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۶:۴۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۲۶۸۵۵
برنا فیروزی: زنده کردن امید و ایجاد اعتماد در مردم مهمترین دستور کار ما است
مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مهمترین دستور کار ما مبتنی بر توصیه موکد مقام معظم رهبری زنده کردن امید و اعتماد در مردم است اظهار داشت: در راستای این دستور کار راهبردی کلیدی ترین ماموریت هم گرایی و تحول آفرینی است.

وی افزود: با توجه به رویکرد سند تحول دولت مردمی ابلاغی ریاست جمهور محترم که با محوریت چهار رکن، عدالت محوری و فسادستیزی به مثابه جوهره تحول و مسیر اصلی برای حرکت آینده؛ میدان داری مردم با پیشتازی جوانان برای اقامه قسط و عدل به مثابه الگوی راهبری تحول، دانش و خیزش علمی برای تولید ثروت و اقتدارآفرینی به مثابه پیشران تحول؛  خانواده مداری به مثابه پیکره سلولی بنیادین تحول تدوین و ابلاغ شده است، توجه داشته باشیم که این تحول برای نظام اداری یک ضرورت می‌باشد و لازمه آن این است که باید هم نگاه و هم نگرش کاملا متناسب برای انجام این تحول باشد یعنی تحول در شناخت و تحول در نگرش؛ ابتدا باید اندیشه تحولی باشد و بعد تبدیل شود به انگیزه و شوق در اجرا و بعد به اراده و عزم در عمل و  مبنای این تحول باید از یک جزمیت علمی برخوردار باشد؛ نه براساس سلیقه شخصی و فردی.

فیروزی گفت: ما در برهه‌ای از تاریخ به سر می‌بریم که هنگامه تحول و خردورزی، زمانه حرکت و جهش برای پیشرفت و عدالت، دوره تصمیمات بزرگ و چرخش­های شجاعانه، ایام میدان‌داری مردم و خیزش و حماسه‌آفرینی جوانان و روزگار خدمت و جهاد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ما در این وزارتخانه با تشکیل دولت جدید و در راستای سیاستهای دولت سیزدهم در معاونت توسعه مدیریت و منابع همواره بدنبال ایجاد تحول در فرایندها و ارتقای بهره وری نیروی انسانی هستیم.

بر اساس این گزارش، مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه در کمیته ملی المپیک به میزبانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان  برگزار شد.

در این نشست برگزاری دوره آموزشی شرح قانون مدیریت، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، سازمان‌دهی و یکپارچه‌سازی نظام پرداخت، آیین نامه انتقال نیروهای مازاد توسط هیات عمومی توسط مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی در خصوص ابطال بخشنامه سازمان بازرسی کل کشور و عملکرد هیات‌های رسیدگی به تخلفات، همچنین رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و ابطال ماده ۳۱دستورالعمل رسیدگی به تخلفات اداری از دیگر مواردی است که توسط حاضران به تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز