محمدرضا ساکت: سجادی اندوخته‌های علمی و تجربی را باهم ترکیب کرده است/ وزیر ورزش و جوانان به اصفهان بیاید

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۷۱۲۰
محمدرضا ساکت: سجادی اندوخته‌های علمی و تجربی را باهم ترکیب کرده است/ وزیر ورزش و جوانان به اصفهان بیاید
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در جدیدترین گفت‌وگوی خود عملکرد وزیر ورزش و جوانان را تحلیل کرد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد سید حمید سجادی در یک سال حضورش روی صندلی مدیریت وزارت ورزش اظهار داشت: جناب آقای سجادی همه مراحل مدیریتی در ورزش را تجربه کرده است. همه مراحل علمی را هم طی کرده. طبیعی است کسب کردن این تجارب از حضور در باشگا‌ها و هیات‌ها و تیم‌های ملی یک اندوخته برای یک فرد ایجاد می‌کند. سجادی این اندوخته‌های فنی و تجربی را با اندوخته‌ای از علم پیوند داده و به میدان عمل آورده است. آن اندوخته‌های تجربی کمک می‌کند بهتر مسیر جلو برود.

وی افزود: احساس می‌کنم سجادی با ظرفیت خوبی کار می‌کند. نماد خروجی کار ایشان هم آقای دکتر محمدی هستند.  یکی از نمایندگان در شهر اصفهان درباره ارزیابی ورزش و جوانان اصفهان پرسید. گفتم از روی که آقای محمدی آمدند یک ظرفیت برای رفع مشکلات فراهم کرده‌اند. این یک خروجی است که می‌توانیم از یک وزارت داشته باشیم. بی‌پرده می گویم آقای دکتر این ظرفیت‌های اجرایی فراگیر از دل تیم‌های اردوها و رختکن تا ظرفیت‌های پژوهشی بلند علمی را به یک مجموعه عملی، راهبرد دادند.

ساکت انتقادات و پیشنهادات خود درباره حمید سجادی را این‌گونه بیان کرد:‌ در بازگشت از سفر به قطر در هواپیما کنار او بودم. به او گفتم از ورزشگاه نقش جهان بازدید نکردید! یکی از اتفاقات خوب در وزارت ورزش و جوانان واگذاری پروژه‌ها به نهادها است. اقدام فولاد مبارکه هم یکی از مهم‌ترین اتفاقات را رقم زد. پروژه مشکل‌دار نقش جهان با تلاش شرکت توسعه تجهیز و وزارت ورزش و جوانان تبدیل به ورزشگاهی با کیفیت شده است. از آقای سجادی درخواست می‌کنم به بازدید بزرگترین پروژه ورزشی بعد از انقلاب بیاید زیرا بر اساس اندیشه و با دستان همکاران شما شکل گرفته است. زمینه‌های عمرانی و اجرایی این پروژه توسط وزارت ورزش و جوانان اجرایی شده و در اختیار ورزش قرار گرفته است.

ساکت گفت: همان طور که اشاره کردم حضور حمید سجادی در پروژه‌های ملی می‌تواند یک دغدغه باشد. خواهش داریم با تمام گرفتاری‌ها به این مساله هم بپردازند.

انتهای پیام//

نظر شما