حمید درخشان: حمید سجادی همواره حامی ورزشکاران بوده است/ اقدام اتحادیه اروپا نشان از عملکرد مثبت وزیر ورزش و جوانان دارد

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۷۱۴۲
حمید درخشان: حمید سجادی همواره حامی ورزشکاران بوده است/ اقدام اتحادیه اروپا نشان از عملکرد مثبت وزیر ورزش و جوانان دارد
پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه حمید سجادی را اقدامی عجیب و نادرست خواند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرگزاری برنا ضمن حمایت از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اقدام اخیر اتحادیه اروپا و تحریم حمید سجادی توجیهی ندارد.

 وی با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در گنجاندن نام ورزیر ورزش و جوانان در لیست افراد تحریم شده تاکید کرد: این اقدام اتحادیه اروپا کاملا خصمانه و غیرحرفه ای است و جای هیچ توجیهی ندارد. به اعتقاد من وزارت ورزش و در راس آنها حمید سجادی همواره حامی بزرگ ورزش و ورزشکاران بوده و نمی دانم بر چه اساسی این تصمیم علیه فرد اول نهاد ورزشی ایران گرفته شده است.

حمید درخشان در خصوص  اقدامات مهم حمید سجادی در دوره حضورش به عنوان وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: موضع وزیر ورزش در قبال ورزشکاران کاملا مشخص است و در این مدت جز بحث حمایتی، بحث دیگری در قبال سجادی مطرح نبوده است و نمی دانم چرا این اتفاقات حالا برای وزیر ورزش رقم خورده است.

این پیشکسوت سرشناس پرسپولیس و تیم ملی در ادامه صحبت های خود در این زمینه تصریح کرد: به اعتقاد من این اقدام نسجیده از سوی اتحادیه اروپا در خصوص تحریم سجادی به عنوان وزیر ورزش به نوعی نشان دهنده این موضوع است که عملکرد او و مدیران ورزشی کشور در دوره حضورشان در این وزارت مثبت و خوب بوده و همین موضوع به نوعی برای خیلی ها قابل قبول نبوده است. در این مسیر  سخت  انتقادها و اشکالاتی هم بوده ولی در مجموع باید عملکرد وزیر ورزش را در زمینه تخصصی اش مثبت دانست. 

وی  در ادامه اظهار داشت:حمید سجادی به عنوان وزیر کاملا ورزشی و از خانواده ورزش است و در این مدت همه تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات ورزشی کشور انجام داده و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد. خیلی از مشکلات قبل در حال حاضر توسط وزیر و مدیران وزارتخانه در حال حل و فصل و پی گیری است و عملکرد او و همکارانش در این زمینه کاملا قابل دفاع است و باید در این اتفاق اخیر از وزیر ورزش حمایت لازم به عمل آید. 

انتهای پیام //

نظر شما