حسین خبیری: تحریم وزیر ورزش ایران نقض آشکار منشور المپیک است/ جامعه ورزش از حمید سجادی حمایت می‌کنند

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۸۳۲۵
حسین خبیری: تحریم وزیر ورزش ایران نقض آشکار منشور المپیک است/ جامعه ورزش از حمید سجادی حمایت می‌کنند
عضو هیات مدیره پرسپولیس به تحریم وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

حسین خبیری در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛ تحریم حمید سجادی از سوی اتحادیه اروپا را اقدامی دور از منشور المپیک خواند و این موضوع را محکوم کرد.

عضو هیات مدیره  پرسپولیس در این خصوص تاکید کرد: یکی از شعارهای اصلی المپیک جدای ورزش از سیاست است ، شعاری که در منشور المپیک به آن تاکید ویژه ای شده است و روی این موضوع خیلی پافشاری دارند اما می بینیم تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در قبال ورزیر ورزش ایران نقض آشکار این موضوع است و با تصمیم و قوانین اجرایی در قبال چهره های ورزشی منافات دارد.

وی در ادامه افزود:  سجادی در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران در جایی فعایت دارد که نزدیک به55 فدراسیون زیر نظرش کار انجام می دهند، فدراسیون هایی که تعداد زیادی از آن در المپیک حضور دارند. این در حالی است که او یکی از المپین های سرشناس ایران نیز محسوب می شود و خیلی از رکوردهایی که جا به جا کرده اند هنوز کسی موفق به شکستن آن نشده و این نشان از این دارد که این تصمیم در حالی در قبال او گرفته شده که تصمیمی سخیف و دور از منطق محسوب می شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: با تمام این اوصاف و با شناختی که از شخصیت سجادی دارم ایمان دارم که او با وجود برخی بی مهری های داخلی و فشار جدیدی که از خارج از کشور به او وارد شده اما او به دور از حواشی و با صبر و روحیه خاصی که دارد، بدون تزلزلی به فعالیت خود و خدمت به ورزش ایران ادامه خواهند داد وخدشه ای به اراده او برای انجام مسوولیت هایش در وزارت ورزش ایجاد نخواهد شد.

خبیری گفت: بدون شک در این مسیر جامعه ورزش به خصوص مدیران و همین طور قهرمانان ملی از سجادی حمایت می کنند تا او بتواند با وجود بی مهری ها و برخی کارشکنی ها بتواند به عنوان وزیری از جنس و خانواده ورزش مسوولیت های خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز