فولاد خوزستان یک- پرسپولیس تهران صفر

هدیه لالیگایی نکونام به مدعیان/ فولاد دومین شکست پرسپولیس را رقم زد

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۸۴۲۸
هدیه لالیگایی نکونام به مدعیان/ فولاد دومین شکست پرسپولیس را رقم زد
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف هم رفتند و هفدهمین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کردند.

در این رقابت تیم فولاد با تک گل روبرتو تورس به پیروزی رسید تا شاگردان جواد نکونام دومین شکست پرسپولیس را رقم بزنند‌. فولاد با این برد به امتیاز ۲۴ رسید و پرسپولیس در امتیاز ۳۵ و در صدر جدول باقی ماند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست مشکی و تیم فولاد خوزستان با لباس‌های قرمز رنگ در زمین حاضر شدند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. دو تیم در ۱۰ دقیقه اول، بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند و بسیار حساب شده و منطقی سعی در نزدیک شدن به دروازه یکدیگر را داشتند. اعتراض‌های شدید اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان به داور، بازی را برای دقایقی متوقف کرد. در دقیقه ۲۳ ارسال احسان پهلوان از جناح چپ به جناح مقابل با ضربه سر ضرب و روپای روبرتو تورس به گل اول این دیدار برای فولاد تبدیل شد. در دقیقه ۲۸ تورس از نقطه کرنر سمت چپ، ارسالی را روانه دروازه میهمان کرد که در یک رفت و برگشت توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۳۵ فولاد از سمت چپ به یک ضربه کاشته رسید. ارسال تورس با ضربه سر بازیکن قرمزپوش به بیرون رفت. در دقیقه ۳۶ حرکت دانیال اسماعیلی فر یک کرنر در پی داشت. سانتر مهدی ترابی با ضربه سر مدافع فولاد دفع شد. در دقیقه ۳۹ ارسال روی دروازه فولاد با ضربه سر امید عالیشاه از بالای دروازه میزبان گذشت. شیخ دیاباته به جای علی نعمتی برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه ۴۳ ارسال امید عالیشاه در دستان دروازه‌بان فولاد قرار گرفت.

در دقیقه ۴۵ موعود بنیادی‌فر، داور بازی به یکی از اعضای کادر فنی فولاد خوزستان، کارت زرد نشان داد. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه ۴۸ میلاد سرلک در جناح راست با خطا متوقف شد و داور اعلام ضربه آزاد کرد. ارسال مهدی ترابی دفع شد و این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

نیمه دوم با تاخیر و توسط مشکی‌پوشان آغاز شد. پیش از شروع نیمه دوم، داور به جواد نکونام سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۴۶ در پی اشتباه بیرانوند قرمزپوشان صاحب موقعیت شدند که مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه دور کردند.

در دقیقه ۴۸ فولاد از سمت راست به یک ضربه آزاد رسید. سانتر تورس به کرنر از سمت راست تبدیل شد. پاسکاری مهدی شیری و ارسال او، کرنر دیگری را برای فولاد در پی داشت. ارسال تورس بازی را به جریان انداخت. در دقیقه ۵۳ داور بازی را متوقف کرد و به یکی از اعضای کادر فنی فولاد کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۵۸ سرمربی فولاد با اعتراض شدید نسبت به داور، کارت زرد دوم خود را دریافت و با کارت قرمز اخراج شد.

در دقیقه ۶۳ محمدامین حزباوی از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه ۶۵ پرسپولیس فرصت خوبی را بدست آورد اما در نهایت پاس بازیکن میهمان به شیخ دیاباته نرسید و بازی جریان یافت. در دقیقه ۶۷ وحید امیری روی سعید واسعی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه ۷۰ کمال کامیابی‌نیا به جای سینا اسدبیگی، مهدی عبدی به جای امید عالیشاه و علیرضا بابایی به جای دانیال اسماعیلی‌فر برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه ۷۱ ایوب والی به جای سعید واسعی برای فولاد به زمین رفت. در دقیقه ۷۷ افشین پیروانی در پی اعتراض به داور یک کارت زرد از داور گرفت. در دقیقه ۷۹ استپ سینه دیاباته و ضربه او در اختیار گلر فولاد قرار گرفت. حملات پرسپولیس یکی پس از دیگری روی دروازه فولاد خلق شد و در دقیقه ۸۳ شیخ دیاباته با خطای بازیکن فولاد متوقف شد و داور در یک صحنه مشکوک به پنالتی، ادامه بازی را اعلام کرد و در پی اعتراض کامیابی‌نیا، داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۸۸ فرشاد فرجی به جای محمد عمری برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه ۹۱ ارسال از جناح راست با ضربه سر دیاباته همراه شد که توپ از کنار دروازه میزبان گذشت. در دقیقه ۹۲ در پی برخورد ساسان انصاری و فرشاد فرجی، داور یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ برای فولاد اعلام کرد. شوت تورس توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه ۹۳ ضربه شیخ دیاباته در شش قدم فولاد در دستان گلر میزبان قرار گرفت. دقیقه ۹۵ پرسپولیس می‌توانست دروازه را باز کند که ضربه سر پورعلی‌گنجی، بازیکن پرسپولیس توسط کنت گلر فولاد مهار شد و در چند حمله متوالی دیگر، توپ با شوت از راه دور وحید امیری از روی دروازه فولاد اهواز گذشت.

این دیدار حساس در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز