غلامحسین فرزامی: ساپینتو به جوانان هم بها دهد/ آبی‌پوشان کار سختی برای تکرار قهرمانی دارند

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۸۹۴۳
غلامحسین فرزامی: ساپینتو به جوانان هم بها دهد/ آبی‌پوشان کار سختی برای تکرار قهرمانی دارند
پیشکسوت استقلال درباره اوضاع آبی‌پوشان تهرانی به صحبت پرداخت.

غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: بازی را دیدم. فضای استقلال خوب شده و برد به موقع و خوبی کسب شد. بازیکنان بسیار سرحال ظاهر شدند. مخصوصا دروازه‌بان تیم. خدا را شکر که استقلال برنده شد. ملوان به تازگی به لیگ اضافه شد و انتظارات از ملوان بالا بوده اما تیم قدرتمندی نشان نداد.

وی در ادامه افزود: استقلال پس از جام جهانی افت کرده است. قطعا این مساله را قبول دارم. مسائل زیادی هم دخیل است.  این تیم کاپیتان و رهبری در زمین ندارد. این شاید یکی از دلایل افت استقلال باشد. همچنین این تیم در میانه میدان هافبک توپ پخش کن و فرمانده ندارد.

راه حل پیشکسوت استقلال برای حل این مشکل اینگونه بود: برخی می‌گویند بازیکن بخرند و بعضی می‌گویند روی روحیه تیم کار کنند. من نظر دیگری دارم. احساس می‌کنم باید ساپینتو به بازیکنان جوان بها بدهد. این تیم بازیکنان جوان خوبی دارد و هر زمان به آن‌ها بها داده نتیجه گرفته است. اگر به یک بازیکن جوان فرصت دهیم ممکن است در ابتدا ۲ بازی را خراب کند اما از بار سوم اوضاع درست می‌شود. روز سوم دیگر آن بازیکن برای شما بازیکن خوبی خواهد شد. پس بهتر است به جوان‌ها اعتماد کنیم. متاسفانه چنین چیزی را در استقلال شاهد نبوده‌ایم.

فرزامی عنوان کرد: از ساپینتو به آن شکل راضی نیستم. به عنوان یک مربی خارجی به استقلال آمده و از او توقع قهرمانی داریم. اگر قرار است استقلال قهرمان نشود پس نباید این تیم به سراغ مربی خارجی می‌رفت. زیر نظر او رشد بازیکنان کم بوده است. استقلال اما حالا با صدر فاصله دارد. پس به او نمره قبولی نمی‌دهم. انتخاب بهترین بازیکن؟ کار سختی است. قایدی؟ خیر. او از نظر من ستاره نیست. در فوتبال او دُز نمایشی بالا است و کمتر در خدمت تیم بازی می‌کند. به بازی علیرضا رضایی اعتقاد دارم و او نمایش خوبی مقابل ملوان داشت.

وی درباره شانس‌های قهرمانی گفت: استقلال برای تکرار عنوان قهرمانی خود کار سختی دارد. با توجه به اختلاف امتیاز موجود تا حدودی ناامید شده‌ام اما هنوز هم فرصت وجود دارد. پرسپولیس و سپاهان تیم‌های قدرتمندی نشان داده‌اند. هرچند که برخی اوقات سوت‌ها به نفع آن‌ها هم زده می‌شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز