سوژه روز؛ باشو... پاشو!

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۰۷۵۷
سوژه روز؛ باشو... پاشو!
مهدی قایدی، سوپراستار آبی‌پوشان تهرانی در لیگ نوزدهم و بیستم، در بازی‌های امسال هنوز نتوانسته آن توانایی همیشگی‌اش را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ قایدی در بازی‌های پیش از جام جهانی اصلا نمایش خیره‌کننده‌ای که از او انتظار می‌رفت ارائه نداد و همین مساله باعث شد جام جهانی را از دست بدهد. پس از جام جهانی اما او روندی متفاوت داشته. قایدی در بازی مقابل تراکتور باعث برتری استقلال شد و در بازی مقابل ملوان (مثل بازی دور رفت) می‌توانست گل هم به ثمر برساند اما تک به تکش از کنار دروازه به بیرون رفت.

قایدی در بازی‌های پیش رو احتمالا برخلاف چند بازی پس از جام جهانی، به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد. او اخیرا با حواشی زیادی در خصوص مبلغ قرارداد و ارزشمندی‌اش برای استقلال مواجه شده است و نیاز دارد تا دوباره به آن ستاره همیشگی تبدیل شود. او روزی لقب باشو را گرفت که نقشی مهم در فیلم «باشو غریبه کوچک» بهرام بیضایی بود. کودکی که از جنوب به شمال رفت و مدتی طول کشید تا خود را با محیط جدید وفق دهد. قایدی این مرحله را گذرانده و در سومین فصل حضورش در استقلال زیر نظر استراماچونی ستاره شد. حالا اما پس از بازگشت از قطر نیاز دارد دوباره همان قایدی شود تا دوباره هواداران استقلال از باشگاه با تمام وجود درخواست تمدید قرارداد کنند. تا در جام ملت‌های آسیا یکی از نفرات تاثیرگذار باشد.

گفتنی است قایدی امسال ۳ پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده که برای او آمار خوبی به شمار نمی‌رود.

انتهای پیام//

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز