پرسپولیس دو پنالتی طلبکار شد؛ پنالتی روی ترابی VAR هم نمی خواست!

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۱۱۶۸
پرسپولیس دو پنالتی طلبکار شد؛ پنالتی روی ترابی VAR هم نمی خواست!
دو پنالتی پرسپولیس در بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک دیده نشد.

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا تاکید کرد: دو پنالتی محرز پرسپولیس برابر آلومینیوم اعلام نشد.

این کارشناس داوری با اشاره به صحنه های حساس داوری این بازی اظهار داشت: در دقیقه 39 بازیکن آلومینیوم در صحنه ای کاملا واضح پای شیخ دیاباته را زد و در این صحنه داور باید برای پرسپولیس پنالتی اعلام می کرد.

وی در مورد یکی دیگر از صحنه های ابهام آمیز این دیدار که منجر به اخراج علیرضا بیرانوند شد؛ تصریح کرد: در دقیقه 43 جای گیری کمک داور در تشخیص صحنه می توانست به او کمک زیادی کند. این صحنه از زاویه تلویزیون مشخص نبود ولی در مورد اخراج بیرانود باید بگویم اخراج او درست بود.

نوذر رودنیل در مورد هندی که در دقیقه 47 به سود آلومینیوم اعلام شد، خاطرنشان کرد: در این صحنه تتوپ به کتف بازیکن پرسپولیس برخورد داشت و هندی در کار نبود.

این کارشناس داوری در مورد صحنه حساس در نیمه دوم این بازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در دقیقه 65 خطا روی مهدی ترابی کاملا مشخص بود  حتی  نیازی هم به بازبینی و VAR نداشت. در این صحنه خطای بازیکن آلومینیوم روی شماره 9 پرسپولیس باید با پنالتی برای تیم قرمزپوش همراه می شد اما تعجب می کنم که داور چرا پنالتی اعلام نکرد.

وی در پایان در خصوص گل آلومینیوم که در دقیقه 80 به ثمر رسید؛ تاکیدکرد: مهاجم آلومینیوم روی دروازه بان سوار شد و به توپ ضربه زد و این گل به درستی مردود اعلام شد. 

 خبرنگار: سمیه قدیری

 انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز