مس کرمان ۲- استقلال تهران ۳

برتری آبی‌پوشان با درخشش قایدی/ استقلال به صدر نزدیک شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۱۵۲۶
برتری آبی‌پوشان با درخشش قایدی/ استقلال به صدر نزدیک شد
تیم فوتبال استقلال تهران برابر مس کرمان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند و هجدهمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند.

استقلال در این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با درخشش مهدی قایدی به پیروزی رسید تا به امتیاز ۳۳ برسد و فاصله خود را با سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول به ۳ امتیاز کاهش بدهد.

در این رقابت که با حضور هواداران دو تیم و زیر بارش باران برگزار شد، معین عباسیان توانست در دقیقه ۱۰ و روی خروج اشتباه علیرضا رضایی دروازه استقلال را باز کند. در دقیقه ۱۹ حرکت مهدی قایدی از جناح چپ و پاس او با ضربه اشتباه میلاد خدایی همراه بود تا گل تساوی استقلال به ثمر برسد‌. در دقیقه ۳۶ قایدی با آرمان شهدادنژاد، گلر مس تک به تک شد اما ضربه پای چپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۴۲ ضربه پای چپ عباسیان از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد. در دقیقه ۴۳ ضربه سر ارسلان مطهری با فاصله اندکی از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت‌. این نیمه با تساوی یک- یک به اتمام رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۰ جعفر سلمانی روی پاس عرضی آرش رضاوند توانست از داخل محوطه جریمه مس و با پای چپ دروازه مس را برای بار دوم باز کند. در دقیقه ۷۳ فرار مهدی قایدی از جناح چپ و ضربه پای راست او تبدیل به گل سوم آبی‌پوشان شد.

در ادامه هم اتفاق خاصی بجز درگیری اعضای کادر فنی مس با ریکاردو ساپینتو رخ نداد تا استقلال به سه امتیاز مهم و ارزشمند دست پیدا کند. در این صحنه با تصمیم یاسر همرنگ، داور مسابقه ساپینتو از کنار زمین اخراج شد تا در بازی هفته آینده برابر نفت مسجدسلیمان روی نیمکت تیمش بنشیند. در دقیقه ۹۶ ضربه کاشته عارف رستمی تبدیل به گل دوم مس شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز