فرشاد فلاحت‌زاده: استقلال محکوم به برد بود/ صدرنشینی و قهرمانی دوباره؟ چرا که نه!

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۱۵۹۱
فرشاد فلاحت‌زاده: استقلال محکوم به برد بود/ صدرنشینی و قهرمانی دوباره؟ چرا که نه!
پیشکسوت استقلال نظرات خود را درباره برد مهم آبی‌ها مقابل مس در کرمان بیان کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی آبی‌پوشان مقابل مس کرمان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازیکنان در این بازی محکوم به برد بودند. با توجه به درخشش سپاهان و افت پرسپولیس، بچه‌ها به شدت به برد نیاز داشتند. اگر این بازی با برد توام نمی‌شد امکان داشت تیم وارد حاشیه شود و شرایط به گونه ای پیش برود که نتایج مد نظر شکل نگیرد و از قهرمانی دور شود.

وی درباره افت استقلال در بازی‌های بعد از جام جهانی و رشد در دیدارهای اخیر گفت: استقلال بعد از جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشت. حسینی شرایط روحی و روانی خوبی نداشت. قایدی و چند بازیکن دیگر با عدم دعوت دچار مشکلات روحی داشتند. در مجموع اما ساپینتو مربی باهوشی است و توانست در این مقطع که بازی‌ها با نمایش خوب استقلالی‌ها توام نشده با آنالیز خوب حریفان و استفاده از نقاط ضعف حریف به برد برسد.

پیشکسوت آبی‌ها درباره حرکات ساپینتو کنار زمین افزود: از ابتدا گفته بودم ساپینتو مشکل هیجان کنار خط دارد و این حرکات به دیگران هم انتقال پیدا می‌کند. یک مربی بزرگ نباید این حرکات را انجام دهد و این نقطه ضعف او است و باید حل شود. هم از این نقطه ضعف او سو استفاده می‌کنند و این مساله به ضرر استقلال است.

فلاحت‌زاده درباره انتخاب بهترین بازیکن تیم استقلال عنوان کرد: نمی‌توانم از یک بازیکن به عنوان بهترین بازیکن استقلال در هفته‌های اخیر نام ببرم. تمام بازیکنان تلاش خود را کردند. فوتبال یک بازی گروهی است و همه در آن دخیل هستند. دوست ندارم با نام بردن اسم یک نفر زحمات به پای یک نفر ریخته شود. همه در موفقیت‌های اخیر دخیل بوده‌اند.

استقلال می تواند به صدر برسد؟ فلاحت‌زاده گفت: استقلال می‌تواند به صدر برسد. چرا که نه. بازیکنان استقلال با کیفیت هستند و اگر حاشیه در تیم دخیل نباشد و کمی شانس هم بیاورد می تواند. شانس خیلی تاثیرگذار است. اگر بازیکنان بیشتر تلاش کنند و از نقاط ضعف رقیب استفاده کنند می‌شود این اتفاق بیفتد.

وی گفت: به قهرمانی استقلال خوشبینم؟ خدا کند چنین اتفاقی بیفتد. من از خدایم است اما به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق. حواشی ممکن است گریبانگیر تیم شود اما در محموع استقلال تیم خوبی دارد و می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز