میلاد سلیمان‌فلاح: خوشبینم که استقلال به صدر جدول برسد/ حواشی کنار زمین کلافه‌کننده شده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۳۱۸۵۵
میلاد سلیمان‌فلاح: خوشبینم که استقلال به صدر جدول برسد/ حواشی کنار زمین کلافه‌کننده شده است
پیشکسوت استقلال نظرات خود درباره برد این تیم را بیان کرد.

میلاد سلیمان فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص برد استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: برد بسیار خوبی بود که باعث شد استقلال رده سوم خودش را قطعی کند. پیشتر هم گفته‌ام زمانی که استقلال و پرسپولیس بالای جدول هستند هم تیم ملی بهتر می‌شود و هم شرایط کلی لیگ.

وی افزود: بازی خوبی از نظر تاکتیکی بود اما حواشی برآن سایه افکند. اتفاقات کنار زمین بارها باعث توقف شد. انتقاد من به حواشی کنار زمین است که کلافه‌کننده شده. دائما اعتراض می‌کنند و از کیفیت فوتبال می‌کاهند. این بازی جذاب‌تر می‌شد اگر این اتفاقات نمی‌افتاد. خواهش می‌کنم اهالی رسانه به این موضوع بپردازند که کنار زمین نباید انقدر حواشی وجود داشته باشد. فرقی هم نمی‌کند ساپینتو باشد یا فرد دیگری. ضمن اینکه اگر تماشاگران از تمام ظرفیت ورزشگاه ها استفاده کنند می توانیم هیجان بیشتری در بازی ها ببینیم.

آیا استقلال از افت پس از جام جهانی عبور کرده؟ پاسخ پیشکسوت استقلال این گونه بود: افت بعد از جام جهانی بوده و همه آن را قبول داریم. دلیل آن هم وقفه‌ای بود که در بازی‌ها بوجود آمد. یکی از مشکلات تیم استقلال نبود دروازه بان اول است. پرسپولیس هم چنین مشکلی دارد. نمی دانم چرا این باور وجود دارد که دروازه‌بان دوم باید با دروازه‌بان اول فاصله داشته باشد در صورتی که همه می‌دانیم چقدر دروازه‌بان تاثیرگذار است. در بازی مقابل مس هم دیدیم گلر استقلال اشتباهی فاحش داشت. توانایی‌های او را زیر سوال نمی‌برم اما ممکن بود استقلال حتی شکست بخورد. نبود حسینی بسیار به چشم می‌آید.

سلیمان فلاح با اشاره به پرمهره بودن استقلال عنوان کرد: استقلال واقعا پرمهره است و خیلی‌ها پشت خط مانده‌اند. نگاه کنید که جلالی با آن کیفیت به عنوان جانشین به جای سلمانی می‌آید که گل زده است. یا اصلا سجاد شهباززاده بازی نمی‌کند. خود من در آن زمان هم‌تیمی عنایتی، شهباززاده و برهانی بودم. قبول دارم که داشتن مهره بیش از حد مشکل‌ساز است اما در برخی پست‌ها نیاز است بازیکنان پرتعدادی داشته باشید.

مهاجم اسبق استقلال در لیگ چهاردهم در مورد فشار روی بازیکنانی چون مهری و رضاوند  هم افزود: استقلال و پرسپولیس پیشتر دست نیافتنی بودند زیرا بازیکنانی با سابقه در این تیم‌ها حضور داشتند و اصلا جایی که یک نفر بتواند وارد شود. کار سخت بود. بازی پیش چشم تماشاچی در این دو تیم واقعا سخت است و به همین دلیل فشارها هم زیاد است.

وی در پایان گفت: بازی پرسپولیس را دیدم. خودم شاگرد آقایحیی بوده‌ام و نمی‌دانم صحبت های او صحت دارد یا خیر. به طور کلی اما امیدوارم استقلال فاصله را از بین ببرد. همه تیم‌ها جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند. قبلا هم گفته‌ام فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما خوشبینم که استقلال بتواند به صدر برسد. به عنوان کسی که در کودکی طرفدار این تیم بودم دوست دارم استقلال همیشه نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز