رضا عباسی صاحب مدال نقره شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۲۱۴۱
رضا عباسی صاحب مدال نقره شد
فرنگی‌کار کشورمان در جام اوپن زاگرب به مدال نقره دست یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات رده بندی و فینال دو وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب امشب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
 
در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 7 هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
عباسی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر 2 مغلوب از چین و صاحب مدال نقره شد. دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر 2  ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
 
وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف چینی، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
انتهای پیام//
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز