مرد سال آبی‌ها مشخص شد؟

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۰۷:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۳۲۱۸۳
مرد سال آبی‌ها مشخص شد؟
روزبه چشمی در بازی مقابل مس برای دومین بار پیاپی کاپیتان استقلال شد و مانند همیشه درخشید. این درخشش آن‌قدر دنباله‌دار بوده که بتوانیم او را مرد سال آبی‌ها بدانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ چشمی از زمانی که به اردوی تیم ملی برای جام جهانی دعوت شد به شدت درخشید و هر روز بیش از قبل پیشرفت کرد. او در جام جهانی گلزنی کرد و پس از بازگشت به ایران هم هر روز بهتر از قبل ظاهر شد. نتیجه این درخشش هم گلزنی در دربی بود که باعث شد نام او در شهر‌آوردها جاودانه شود.

چشمی مقابل ملوان به گلزنی‌ها ادامه داد ونقش رهبری‌اش را به خوبی در زمین ارائه کرد. او مقابل مس همچنان کاپیتان بود و همچنان هم بازی خوبی ارائه داد. چشمی پس از سوت داور کنار زمین به شدت به نیمکت‌نشیان معترض بود و صحنه‌های عجیبی خلق کرد که باعث نگرانی هواداران استقلال شد اما ماجرا اینجا بود که او از نحوه ایستادن دیوار دفاعی و دریافت گل ناراحت شده بود. مساله‌ای که عصبانیت او را با توجه به کاپیتان بودن توجیه می‌کند.

چشمی احتمالا این هفته یا در نهایت هفته آینده بازوبند را به حسینی تحویل می‌دهد اما پیشرفت در بازی برای او به حدی مشهود است که احتمالا در جام ملت‌های پیش رو هم او را خواهیم دید. او تا این لحظه میان برترین‌های سال استقلال قرار گرفته و اگر نفر اول نباشد می‌توان او را بین ۳ مرد برتر قرار دارد. باید دید تا چه زمانی این بازیکن پرتلاش به درخشش خود در لباس استقلال ادامه خواهد داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز