سیدعباسی: مسابقه با نیان یک ماراتن واقعی بود/ ایرانگردی داریم

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۲۸۳۶
سیدعباسی: مسابقه با نیان یک ماراتن واقعی بود/ ایرانگردی داریم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه مسابقه برابر نیان را یک ماراتن واقعی دانست و گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان جوان تیم ما کم نمی‌کند و واقعا بابت این مسابقه از آن‌ها متشکرم.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته بیست‌وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 16 بهمن با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری شد و در یکی از دیدارهای این هفته نیان الکترونیک سه بر دو شهرداری ارومیه را شکست داد.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از شکست مقابل نیان الکترونیک مشهد بیان کرد: به هر دو تیم، به ویژه بازیکنان شهرداری ارومیه که بسیار تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم. این مسابقه یک ماراتن بود و همه از آن لذت بردند.

وی افزود: متاسفانه کاپیتان و پاسور اصلی تیم‌مان را امروز در اختیار نداشتیم. علی‌رغم این مساله، والیبال خوبی به نمایش گذاشتیم. اگر زمانی که در ست دوم 23-24 جلو بودیم، می‌توانستیم آن ست را به نفع خود به پایان برسانیم، شاید می‌توانستیم کل بازی را هم سه بر یک ببریم اما متاسفانه امتیاز ست دوم را براساس یک اتفاق واگذار کردیم. ست سوم هم با نتیجه نزدیک 36-34 به پایان رسید و از عملکرد بازیکنان خودم بسیار راضی هستم.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: می‌توانستیم به‌عنوان تیم برنده از این مسابقه خارج شویم اما این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان جوان شهرداری ارومیه کم نمی‌کند و واقعا بابت این مسابقه از آن‌ها متشکرم. امیدوارم در دو بازی آینده هم بتوانیم همینطور بازی خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به کیفیت سالن مهران مشهد متذکر شد: زمانی که سال 93 هم در مشهد بازی داشتیم، در مصاحبه‌ای گفتم که مشهد پس از تهران، اولین و مهم‌ترین شهر ایران است و خیلی اُفت دارد که تیم مشهد در چنین سالنی والیبال بازی کند. در ارومیه سه یا چهار سالن مانند مهران مشهد داریم و به دلیل واگذاری نتیجه چنین حرفی نمی‌زنم؛ اتفاقا امروز راحت والیبال بازی کردیم ولی این سالن در شان شهر مشهد نیست.

سرمربی شهرداری ارومیه ادامه داد: مهران به هیچ‌وجه استاندارد نیست و اصلا شرایط و کیفیت یک سالن استاندارد را ندارد. مشهد شهر پر از امکاناتی است و چنین سالنی زیبنده این شهر نیست.

سیدعباسی با اشاره به دیدارهای آینده تیم خود متذکر شد: متاسفانه قرعه ما طوری افتاده است که از شش بازی آخر، پنج مسابقه خارج از خانه داریم و قرار است کل ایران را بگردیم. الان از ارومیه به مشهد آمده‌ایم و بازی بعد باید به رامسر و سپس به اردکان برویم. این موضوع هم به برنامه‌ریزی فدراسیون بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز