کاظمی‌پور: کیفیت لیگ برتر زنان فوق‌العاده بود

۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۵۰۰۰
کاظمی‌پور:  کیفیت لیگ برتر زنان فوق‌العاده بود
​معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر لیگ‌های پویا و فعالی در بخش بانوان رشته والیبال در حال جریان است و ثمره پویایی این لیگ‌ها در سطوح مختلف تیم‌های ملی این رشته ورزشی قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر زنان اظهار کرد: خداراشکر لیگ‌های پویا و فعالی در رشته والیبال در بخش بانوان در حال جریان است و ثمره پویایی این لیگ‌ها در سطوح مختلف تیم‌های ملی رشته والیبال قابل مشاهده است.

وی افزود: تغییرات و جهش‌های بسیار خوبی در رشته‌های تیمی و توپی بانوان شاهد هستیم که در سطح ملی اثرگذار است. امیدواریم این نظمی که مدتی است بر لیگ‌ها حاکم شده به درخشش هرچه بیشتر تیم‌های ملی کمک کند.

وی ضمن خسته نباشید به تمام عوامل اجرایی و مدیرانی که در خصوص برگزاری لیگ‌های فعال در حوزه بانوان دغدغه دارند، تصریح کرد: این لیگ‌ها عرصهای برای معرفی استعدادها و حضور بازیکنان در تیم‌های ملی هستند و کمک بزرگی به بخش قهرمانی زنان در رشته های توپی محسوب می‌شوند.

کاظمی‌پور در پایان عنوان کرد: کیفیت لیگ برتر والیبال زنان امسال فوق‌العاده بود و باید به جامعه ورزش بانوان تبریک گفت که با برگزاری چنین لیگ‌های باکیفیت و جذابی با سطح فنی بالا به توسعه ورزش این حوزه کمک می‌کند.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 21 بهمن) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و پیکان تهران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر سریک گنبد شد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز