پاکو خمز: تا من هستم خبری از رضایی نیست/ قطعا مربی باکیفیتی روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۵۷۷۷
پاکو خمز: تا من هستم خبری از رضایی نیست/ قطعا مربی باکیفیتی روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند
پاکو خمز نظرات خود را در خصوص بازی تراکتور در لیگ برتر و انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تلاش فراوانی کرده‌اند و می‌خواهیم چهارمین برد پیاپی را کسب کنیم.

وی افزود: کسب چهار برد پیاپی در هیچ لیگی کار آسانی نیست و در لیگ ایران نیز دستیابی به این مهم، سخت است. بازی سختی با آلومینیوم داریم، آنان می‌خواهند کار را برای ما مشکل کنند. در سوی دیگر، ما هم می‌خواهیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارایه داده و امتیازاتمان را بیشتر کنیم.

خمز در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، مطرح کرد: «محمدرضا عباسی» را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداریم.

وی در خصوص سیستم بازی آلومینیوم اراک، گفت: این تیم با سیستم 2 - 5 - 3 بازی کرده و تیم قدرتمندی در میانه زمین است. ما باید تحرک زیادی داشته و توپ را سریع به گردش در بیاوریم تا با پیدا کردن روزنه‌ها به تیم حریف ضربه بزنیم. البته ضرورت دارد آرامش داشته باشیم؛ چرا که اگر با عجله کار کنیم، بازی سخت خواهد شد.

سرمربی تیم تراکتور در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره)، توضیح داد: زمین در بازی مقابل فولاد کیفیت خوبی نداشت. ما دیروز در این ورزشگاه تمرین کردیم و براساس اعلام مسئولان امر، مشکل آبیاری چمن حل شده و قول داده‌اند تا چمن بسیار کوتاه شود. چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) خاک رُس بوده و بسیار نرم است و باید از پایه اصلاح شود. حق تراکتور و تماشاگرانش برخورداری از چمن باکیفیت‌تری است.

وی با اشاره به حضور هواداران در بازی فردا، گفت: حضور هواداران بالاترین انگیزه‌مان برای بازی فردا است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مربی داخلی یا خارجی برای نیمکت تیم ملی ایران مناسب است؟ توضیح داد: اینکه ملیّت مربی منتخب کجا باشد، مهم نیست. قطعاً مربی خوبی برای تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد و مربیان ایرانی با توان فنی بالا برای هدایت تیم ملی ایران وجود دارد.

خمز در خصوص ادعاهای سرمربی تیم هوادار مبنی بر عدم توانایی تراکتور برای رد و بدل کردن چهار پاس متوالی در بازی با هوادار، بیان کرد: می‌توانم چندین صحنه نشان دهم که بیشتر از چهار پاس داده‌ایم. جایزه‌ای هم برای این ادعا در نظر گرفته بودند، پس من صاحب آن هزار دلار می‌شوم. فکر می‌کنم آنان نیز دوست دارند پاس داده و کارهای ترکیبی انجام دهند، ولی بهتر است نگران کیفیت چمن ورزشگاه‌شان باشند. البته آنان نیز در خیلی از صحنه‌ها بیشتر از چهار پاس دادند. شرایط زمین و باد اجازه نداد آن طور که می‌خواستیم، بازی کنیم؛ به هر حال سه امتیاز را کسب کردیم.

وی در رابطه با حکم صادر شده برای پرونده «کاوه رضایی»، گفت: فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که کاوه رضایی گذشته تراکتور است. من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.

خمز در رابطه با جذب بازیکن جدید خارجی، بیان کرد: ما لیست چند بازیکن را به باشگاه داده بودیم که به خاطر وضعیت حاکم بر نقل و انتقالات، امکان جذب آنان میسر نشد. پس از پایان نقل و انتقالات، می‌توانستیم بازیکن آزاد جذب کنیم که «جیمی رومرو» به عنوان بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شد. این بازیکن از 15 دسامبر بازی نکرده و تمریناتش را به طور شخصی انجام داده است. تلاش می‌کنیم این بازیکن را با تمرینات فشرده برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز