سپاهان اصفهان- پرسپولیس تهران

فینالی در مرحله یک‌هشتم نهایی/ عصرانه زمستانی به صرف ال‌کلاسیکو

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۳۹۶۳۵
فینالی در مرحله یک‌هشتم نهایی/ عصرانه زمستانی به صرف ال‌کلاسیکو
در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ ورزشگاه نقش جهان اصفهان عصر امروز میزبان یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی است؛ جایی که سپاهان اوج گرفته ژوزه مورایس پرتغالی در هفته های اخیر باید پذیرای پرسپولیس یحیی گل محمدی باشد تا بار دیگر شاهد رقم خوردن یک ال کلاسیکوی وطنی در فوتبال ایران باشیم.

پرسپولیس در شرایطی به اصفهان رفته است که اگرچه در بازی اخیرش در لیگ برتر برابر هوادار شکست غیرمترقبه ای را متحمل شد اما امیدوار است تا بتواند با کسب مجوز صعود از اصفهان دوباره روحیه گرفته و با شوک مثبتی به روزهای اوج خود بازگشته و بتواند ادامه این فصل را با اتفاقات بهتری دنبال کند. این در حالی است که سپاهان که در لیگ صدر جدول را از پرسپولیسی ها گرفته و در خانه و در حضور هوادارانش برای کسب قهرمانی دیگری دورخیز کرده است.

یحیی و شاگردانش در این دیدار مهم و حساس دو بازیکن اصلی و کلیدی خود را در اختیار ندارند و با دو غایب سرشناس برای مصاف برابر سپاهان آماده می شوند. تداوم مصدومیت سعید صادقی و بروز مشکل دوباره برای شیخ دیاباته باعث شده که این دو بازیکن سرشناس برای همراهی تیم برابر سپاهان شانسی ندارند. در آن سوی میدان از اردوی زردپوشان اصفهانی خبر می رسد تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار دارند تا دست مورایس و همکارانش برای چیدمان ارنج دلخواه برابر تیم گل محمدی کاملا باز باشد.

اگرچه این دیدار قرار است در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شود اما بدون تردید می توان این بازی را فینال زودهنگام برای این رقابت ها دانست، تقابلی که برای هر دو تیم سختی های خاص خود را دارد و برای صعود به دور بعدی این تورنمنت جذاب تمام داشته های خود را رو خواهند کرد.

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس امروز از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

براساس اعلام کمیته داوران، بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدرم و سیدرضا مهدوی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز