علیرضا محمد: توقعات از عمری بالا رفته است/ دیاباته به درد بازی با سپاهان می‌خورد

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۹۶۷۴
علیرضا محمد: توقعات از عمری بالا رفته است/ دیاباته به درد بازی با سپاهان می‌خورد
بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: پرسپولیس توانایی برد در اصفهان را دارد و امیدوارم این تیم با تمرکز بالا بتواند از داشته های فنی خود برابر سپاهان به نحو احسن استفاده کند.

وی درباره شرایط پرسپولیس افزود: این روزها پرسپولیسی‌ها با فشار زیادی روبرو هستند. این فشار به خصوص به روی کادر فنی و در راس آنها یحیی گل محمدی وارد شده ولی امیدوارم تجربه بالای کادر فنی و بازیکنان این تیم بتواند به آنها کمک کند تا این مرحله مهم جام حذفی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به مصدومیت دوباره شیخ دیاباته داشت و در این خصوص تصریح کرد: خبر مصدومیت دوباره شیخ مرا خیلی ناراحت کرد. در بازی با سپاهان حضور مهاجم بلندقامتی مانند او می توانست تاثیر زیادی در موفقیت های پرسپولیس داشته باشد اما متاسفانه دیاباته با مصدومیت تکراری این بازی را از دست داد. به هر حال پرسپولیس نفرات جایگزین خوبی دارد و امیدوارم که آنها بتوانند در این دیدار شرایط خوبی در مناطق مختلف زمین داشته باشند.

علیرضا محمد در خصوص وضعیت سپاهان به خبرنگار برنا گفت: این تیم در حال حاضر در اوج آمادگی به سر می‌برد و از هماهنگی و هارمونی خوبی برخوردار است. البته همان قدر که این بازی برای پرسپولیس سخت است، سپاهان هم بازی ساده ای برابر پرسپولیس نخواهد داشت. با این تفاسیر پیش‌بینی می‌کنم رویارویی این دو تیم با نیروهای خوبی که در اختیار دارند در نهایت اتفاق خوبی را برای هواداران دو تیم برای تماشای فوتبالی زیبا رقم بزند.

مربی سابق محمد عمری در مورد افت محسوس این بازیکن در چند بازی اخیر خاطرنشان کرد: محمد بازیکن خوب و توانایی است اما نمی‌دانم چرا در  بازی های اخیر افت کرده است. او در بازی های گذشته با گلزنی و حرکات زیبای خود در طول بازی های پرسپولیس به قول فوتبالی ها کار را برای پرسپولیس در آورده است. با این حال فکر می کنم توقع  از او بالا رفته است و این مسئله ناخودآگاه در شرایط کیفی و فوتبالی او تاثیر گذاشته است. امیدوارم در بازی برابر سپاهان محمد یکی از بازی های خوبش را به نمایش بگذارد و بتواند با عملکرد خوب خود به موفقیت پرسپولیس در این دیدار کمک کند.

مدافع سابق پرسپولیس همدلی اتحاد و تمرکز بالا را از جمله فاکتورهایی دانست که می‌تواند در این بازی تیم یحیی را به موفقیت برساند؛ او در این باره گفت: هواداران پرسپولیس منتظر یک نمایش خوب و پاک شدن خاطره شکست در برابر هوادار هستند و این فرصت خوبی است که پرسپولیسی‌ها با انسجام، تمرکز بالا و تلاش بیشتر بتوانند انتظار به حق هواداران را برآورده کند. پرسپولیسی ها باید برای ثانیه ثانیه این دیدار برنامه داشته باشند و یک لحظه غافل نشوند چرا که  یک لحظه غفلت می‌تواند تاوان بدی را برای آنها همراه داشته باشد.

محمد در پایان این گفت‌و‌گو پیروزی و صعود سرخ‌ها را در این دیدار پیش بینی کرد و افزود: فکر می کنم پرسپولیس بتواند با نتیجه یک بر صفر در اصفهان به پیروزی رسیده و به دور بعدی جام حذفی صعود کند. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز