سپاهان اصفهان ۲- پرسپولیس تهران ۴

صعود پرسپولیس با گلباران سپاهان/ آسمان اصفهان سرخ شد!

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۹۸۸۸
صعود پرسپولیس با گلباران سپاهان/ آسمان اصفهان سرخ شد!
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی رسید تا زردپوشان از جام حذفی کنار بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ امروز به میزبانی ورزشگاه نقش جهان و در حضور هواداران به مصاف هم رفتند و دیدار خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار کردند.

در این رقابت تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه پرگل چهار بر دو به پیروزی رسید تا فاتح ال‌کلاسیکوی وطنی شود و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم سپاهان با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی با قضاوت بیژن حیدری بودند. در اولین دقیقه بازی، برخورد ترابی مهدی با رامین رضاییان، هافبک سرخ‌پوشان را با مصدومیت جزیی مواجه کرد. دقیقه ۴ زردپوشان از سمت راست صاحب یک کرنر شدند. ارسال رامین رضاییان دفع شد و در برگشت، شوت بازیکن سپاهان از کنار دروازه  علیرضا بیرانوند گذشت.

دقیقه ۸ یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال ترابی، بازی را به جریان انداخت. دقیقه ۱۰ حرکت خوب عمری، یک ضربه پنالتی برای سرخ‌پوشان در پی داشت. سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان از داور کارت زرد دریافت کرد. گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول این دیدار را خلاف جهت پیام نیازمند به ثمر رساند. دقیقه ۲۱ محمد دانشگر در میانه زمین روی محمد عمری خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. دقیقه ۲۶ ارسال زردپوشان از جناح چپ از همه گذشت و به ضربه دروازه تبدیل شد. دقیقه ۲۷ محمد عمری صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد که داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۳۰ شوت کاکاتائو با اختلاف بسیار زیاد از روی دروازه میهمان به بیرون رفت. دقیقه ۳۲ عمری در سمت راست صاحب موقعیت شد که با خطا مواجه و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال توپ در دستان نیازمند جای گرفت. دقیقه ۳۳ در پی توقف نورافکن، داور یک ضربه ایستگاهی برای زردپوشان اعلام کرد. ارسال توپ، خطرناک بود اما در نهایت توسط مدافعان قرمزپوش دور شد. دقیقه ۳۵ دانشگر روی آل کثیر خطا انجام داد و یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال ترابی در دستان گلر سپاهان قرار گرفت. دقیقه ۳۸ زردپوشان دست به ضدحمله زدند و ارسال فرشاد احمدزاده از سمت راست، توسط مدافعان قرمزپوش خنثی شد.

دقیقه ۴۰ ارسال امید نورافکن از روی ضربه کاشته با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه به گل تساوی تبدیل شد. دقیقه ۴۵ دانشگر با مصدومیت مواجه شد و بازی برای دقایقی متوقف شد و برای مداوا از زمین خارج گردید و پس از آن به زمان آمد. داور برای نیمه اول، ۵ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.دقیقه ۴۸ پاس زیبای ترابی از جناح چپ به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه بی دقت او از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. دقیقه ۴۹ شوت از راه دور نورافکن در دستان بیرانوند جای گرفت و در ادامه، داور یک ضربه ایستگاهی برای میزبان اعلام کرد. ارسال توپ با ضربه سر زکی‌پور از کنار دروازه میهمان عبور کرد. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی یک- یک خاتمه یافت.

زردپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند و با یک تغییر به زمین آمدند. محمد دانشگر جای خودش را به نیلسون جونیور داد. دقیقه ۵۱ مهدی ترابی در تله آفساید زردپوشان قرار گرفت. دقیقه ۵۲ سرخ‌پوشان در محوطه جریمه میزبان صاحب چند موقعیت پی در پی شدند که در نهایت نتیجه‌ای نداشت. دقیقه ۵۳ یزدانی روی ترابی خطا کرد و یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ برای قرمزپوشان بدست آمد. ارسال ترابی با ضربه سر وحید امیری به گل تبدیل شد اما داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۵۵ در پی ضدحمله سرخ‌پوشان، محمد عمری توسط مسعود ریگی متوقف شد و ریگی از داور کارت زرد دریافت کرد. ارسال ترابی در یک رفت و برگشت با ضربه سر عیسی آل‌ کثیر به گل دوم سرخ‌پوشان تبدیل شد. دقیقه ۶۲ آل کثیر صاحب موقعیت شد و ضربه او در دستان نیازمند جای گرفت. دقیقه ۶۵ اسدبیگی با خطای روی قربانی در میانه زمین از داور کارت زرد دریافت کرد. شوت زمینی نورافکن دفع و در یک رفت و برگشت ضربه سر شهریار مغانلو با اختلاف زیاد از کنار دروازه گذشت. دقیقه ۶۷ سپاهان دو تعویض همزمان انجام داد.

اسماعیلی‌فر جای خودش را به پریرا برای پرسپولیس داد. دقیقه ۶۹ شوت از راه دور بازیکن سپاهان از روی دروازه میهمان به بیرون رفت. دقیقه ۷۰ محمد عمری با مصدومیت مواجه و برای مداوا از زمین خارج شد. دقیقه ۷۲ شوت محکم شهریار مغانلو توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه ۷۳ ارسال زردپوشان از سمت راست با ضربه سر نورافکن در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۷۴ در پی حمله زردپوشان، فرشاد احمدزاده گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶ سروش رفیعی به جای عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی به جای محمد عمری برای پرسپولیس وارد زمین شدند. دقیقه ۷۸ امید نورافکن به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد. دقیقه ۸۱ پریرا صاحب یک فرصت طلایی شد که ضربه زمینی او از کنار دروازه سپاهان عبور کرد. دقیقه ۸۲ یکی از اعضای کادر فنی میزبان از داور کارت زرد گرفت. دقیقه ۸۳ ارسال زردپوشان از سمت راست توسط گولسیانی دفع شد. دقیقه ۸۸ حرکت خوب ترابی از سمت چپ، با ضربه بی جان او همراه شد و توپ در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۸۹ فرشاد احمدزاده جای خودش را به آریا یوسفی برای سپاهان داد. دقیقه ۹۰ پرسپولیس در جناح چپ به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال ترابی دفع شد. داور برای نیمه دوم، ۵ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه ۹۳ ارسال پای چپ رفیعی از سمت چپ با ضربه سر پریرا از کنار دروازه نیازمند عبور کرد. دقیقه ۹۶ مهدی ترابی با مصدومیت مواجه و برای مداوا از زمین خارج شد. دقیقه ۹۸ امید عالیشاه به جای مهدی ترابی برای پرسپولیس وارد زمین شد. این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی دو- دو خاتمه یافت و به دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای کشیده شد.

زردپوشان آغازگر نیمه اول از ۱۵ دقیقه وقت اضافه بودند. دقیقه ۹۴ حمله آتشین پرسپولیس با امیری آغاز شد و سیامک نعمتی گل برتری سرخ‌پوشان را وارد دروازه سپاهان کرد. دقیقه ۹۵ رامین با خطای روی وحید امیری از داور کارت زرد دریافت کرد. دقیقه ۹۶ سیامک نعمتی بار دیگر صاحب یک فرصت خوب شد که مدافعان زردپوش او را پوشش دادند. دقیقه ۹۹ سیاوش یزدانی روی پریرا خطا کرد و دومین کارت زرد خود را دریافت و با کارت قرمز اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی برای قرمزپوشان اعلام کرد. گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و دومین گل خود و چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. دقیقه ۱۰۳ زردپوشان از جناح چپ صاحب کرنر شدند. ارسال کرنر با ضربه سر بازیکن سپاهان در دستان بیرانوند قرار گرفت. داور برای نیمه اول از وقت اضافه نخست، یک دقیقه اعلام کرد. دقیقه ۱۰۷ میلاد سرلک جای خودش را به کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس داد. بازی در ۱۵ دقیقه وقت اول با نتیجه چهار بر دو به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس آغازگر نیمه دوم از ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه بود. دقیقه ۱۰۷ شوت بازیکن قرمزپوش از روی دروازه سپاهان گذشت. دقیقه ۱۰۹ تعویض برای سپاهان انجام شد. ریگی جای خودش را به عیسی مرادی داد. دقیقه ۱۱۰ حرکت و ارسال علینژاد از جناح دیگر به بیرون رفت. دقیقه ۱۱۸ حرکت خوب قرمزپوشان، فرصت خوبی را خلق کرد که توپ از روی سر پریرا عبور کرد. در ادامه پرسپولیس از جناح چپ به یک ضربه ایستگاهی رسید. پاسکاری عالیشاه، بازی را به جریان انداخت. دقیقه ۱۲۰ شوت مغانلو با اختلاف از روی دروازه سرخ‌پوشان گذشت. داور یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه ۱۲۱ سپاهان به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال رضاییان توسط بیرانوند دفع شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر دو به سود پرسپولیس خاتمه یافت و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز