پرسپولیس تهران- نفت مسجدسلیمان

نبرد تماشایی گل‌محمدی و عنایتی در آزادی

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۴۱۷۰۲
نبرد تماشایی گل‌محمدی و عنایتی در آزادی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بیست و یکمین بازی سرخ پوشان در لیگ برتر، شاگردان یحیی گل محمدی در دیداری خانگی به مصاف نفت مسجدسلیمان می روند تا پرونده بازی های امروز لیگ برتر به طور موقت بسته شود.

اگرچه پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر در هفته بیستم مقابل هوادار باخت تلخ و شوک آوری را متحمل شد اما این شکست با پیروزی شیرین و دلچسب قرمزها در جام حذفی برابر سپاهان در اصفهان به نوعی به دست فراموشی سپرده شد تا حالا شاگردان گل محمدی با روحیه بالایی برای حرکت بهتر در ادامه مسیرشان در لیگ برتر به میدان بروند.

در این شرایط پرسپولیسی ها امروز در دیداری خانگی و با حضور هواداران خود برای بازی برابر نفت مسجدسلیمان آماده می شوند، نبردی که می توان آن را تقابل بالا و پایین جدول نامید.

پیروزی اخیر سرخ ها در اصفهان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی حالا روحیه و اعتماد به نفس را به اردوی قرمزها بازگردانده و همین موضوع پرسپولیس و هوادارانش را امیدوار کرده تا در رویارویی برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال برد در استادیوم آزادی باشند؛ جایی که به نظر می رسد این بار هم هواداران، انرژی ویژه ای را به پرسپولیسی ها منتقل کنند تا برد خانگی برای این تیم رقم بخورد.

در آن سوی میدان حال و روز تیم نفت مسجدسلیمان چندان رو به راه نیست! علاوه بر نتایج ضعیف اخیر، این تیم در حال حاضر با معضل بی پولی روبرو است؛ موضوعی که باعث استعفای موقت و چند روزه برای رضا عنایتی شد اما در نهایت مهاجم اسبق استقلال دوباره به تمرینات تیمش بازگشت تا شاگردانش را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کند.

نفتی ها در حالی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده می کنند که آخرین بازی شان در این فصل از لیگ برتر با تساوی بدون گل در دربی نفتی ها برابر صنعت نفت آبادان رقم خورد تا با این یک امتیاز جایگاه تیم در جدول تغییری نداشته باشد و این تیم با 12 امتیاز در قعر جدول رده بندی برای ماندن و بقا در لیگ برتر آخرین تلاش ها را داشته باشد.

در حالی که میثم نقی زاده و میلاد شیخ سلیمانی به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی توانند مسجدسلیمانی ها را در این دیدار همراهی کنند از اردوی سرخ ها خبر می رسد صادقی و شیخ دیاباته دو بازیکن مصدوم پرسپولیسی ها هستند که در این بازی جایی در ترکیب ندارند و غایبان تیم گل محمدی در این رقابت محسوب می شوند.

دیدار امروز پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:45 و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز