جدال حساس سپاهان و تراکتور با آلومینیوم و صنعت نفت

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۲۲۵۸
جدال حساس سپاهان و تراکتور با آلومینیوم و صنعت نفت
به جز دیدار استقلال مقابل نساجی امروز سه مسابقه دیگر هم از هفته بیست و یکم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۵:۰۰ تیم هوادار در تهران میزبان مس رفسنجان است. هواداری‌ها در حالی در این دیدار به مصاف شاگردان ربیعی می‌روند که در تاریخ لیگ برتر تا به حال نتوانسته‌اند رقیب را شکست دهند. در چهارچوب بازی‌های جام حذفی اما هفته گذشته در ضربات پنالتی رقیب را بردند. در دیداری که بی‌حاشیه نبود و الهامی به ربیعی طعنه زد. این دو تیم تا قبل از برگزاری دیدارهای این هفتم در رده هفتم و هشتم همجوار هم بودند و با توجه به اختلاف امتیازهای ایجاد شده بعید است خیلی صعود و سقوط داشته باشند. تقابل سرمربیان اما حیثیتی به نظر می‌رسد.

در اراک، چشم امید سرخابی‌های پایتخت به ساق بازیکنان آلومینیوم خواهد بود تا سپاهان را متوقف کنند. اراکی‌ها هفته خوبی پشت سر نگذاشنتد و از جام حذفی کنار رفتند. در لیگ اما وضعیت خوبی دارند و رتبه ششم را تا قبل از بازی‌های این هفته به خود اختصاص داده‌اند. در دیدار رفت هم در اصفهان حریف را متوقف کرده‌اند تا حالا احتمال امتیازگیری برای آن‌ها متصور شویم. سمت مقابل آن‌ها اما سپاهانی‌ قرار گرفته که حسابی برای ادامه لیگ عطش دارد و نمی‌خواهد از هیچ فرصتی برای قهرمانی چشم بپوشد. سپاهانی‌ها علی‌رغم شکست در جام حذفی مقابل پرسپولیس اما بردهایی پیاپی در لیگ به دست آورده و صدرنشینی‌شان دست خودشان است. این صدرنشینی اما این هفته با کاهش فاصله مواجه می‌شود؟

در آخرین دیدار امروز لیگ برتر هم صنعت نفت از ساعت ۱۸:۰۰ در آبادان میزبان تراکتور است. در دیداری که شاید روی کاغذ برای خمز و شاگردانش آسان باشد اما باید بدانیم نفتی‌ها دیگر هیچ چیز برای از دست دادن ندارند. در ۵ دیدار لیگ برتری مقابل تراکتور هم توانسته‌اند ۲ بار رقیب را شکست دهند که هر دو بار هم در آبادان این اتفاق رخ داده. تراکتور خمز اما این روزها سخت امتیاز می‌دهد. روحیه آن‌ها بسیار بالا است و فوتبالی بسیار با کیفیت ارائه می‌دهند. با توجه به اندک احتمال توقف استقلال و سپاهان، آن‌ها هم می‌خواهند فاصله را با صدر جدول کم کنند و به این ترتیب دیدار جذابی در پیش خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز