آرش فرهادیان: جام نوروز در آینده با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۶۷۲۸
آرش فرهادیان: جام نوروز در آینده با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‌شود
رئیس دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی توضیحاتی را در مورد جام نوروز ارائه کرد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آرش فرهادیان در مراسم افتتاحیه رقابت‌های نوروزگاه گفت: اولین دوره مسابقات جام نوروز با استقبال بسیار خوبی برگزار شد. خدا را شاکریم با وجود تمام تبلیغات سوء علیه کشورمان و زنان ایران اتفاق می افتد، امروز شاهد حضور بیش از ۲۰ کشور خارجی در این رقابت‌ها بودیم‌.

وی افزود: خدا را شکر مخبر، معاون اول رئیس جمهور هم حضور داشت. همانگونه که همه رسانه‌ها حاضر بودند و ثبت و ضبط کردند،یک رویداد بسیار ارزشمند امروز در کشورمان برگزار شد. با جلساتی که در روزها و هفته‌های گذشته داشتیم، فکر می‌کنم در سال‌های آتی این رویداد را با کمیت و کیفیت بهتری برگزار خواهیم کرد و سعی داریم جام نوروز را در تقویم فدراسیون‌ جهانی رشته‌های مختلف ورزشی آن را با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ثبت برسانیم.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درخصوص امیدواری وزارت ورزش برای تداوم این مسابقات در سال‌های آتی، توضیح داد: من خیلی امیدوار هستم زیرا خیلی از مسئولان در کشورمان و وزارت ورزش پای کار آمده و کمک کردند این مسابقات برگزار شود‌. روز گذشته نیز یا مقامات و مسئولان کشوری جلسه‌ای داشتیم که معاونان وزیر هم در آن حضور داشتند‌. در سال‌های آتی به بهترین شکل می‌توانیم از لحاظ کمی و کیفی روی این مسابقات حساب جداگانه‌ای باز کنیم.

فرهادیان تصریح کرد: خیلی از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات در بخش بانوان لیگ‌های ورزشی هم ندارند اما ما داریم. ان‌شاءالله در سال‌های آینده مسابقات را با کیفیت و کمیت بهتری برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز