از جدال گل‌گهر با نفتی‌ها تا پذیرایی ایرالکو از خودروسازان

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۶۸۶۸
از جدال گل‌گهر با نفتی‌ها تا پذیرایی ایرالکو از خودروسازان
به جز دیدار فولاد و استقلال سه دیدار دیگر در لیگ برتر هم امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۴:۰۰ امروز دو تیم فوتبال آلومینیوم و پیکان در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در ۵ تقابل قبلی ۵ تساوی را رقم زده‌اند و در ۵ بازی آخر خود در تمام تورنمنت‌ها هم هر کدام تنها یک برد داشته‌اند. این آمارها نشان می‌دهد نباید دنبال دیداری جذاب و پرکشش باشیم اما انگیزه‌هایی چون فرار پیکان از رتبه نازل سیزدهم و تلاش آلومینیوم برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول می‌تواند باعث جذابیت این تقابل باشد. دیدار رفت دو تیم ۰-۰ شده و حال باید دید در اراک چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

یک ساعت بعد از سوت آغاز دیدار مذکور، هوادار در تهران مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد. این دو تیم قبل از دور رفت امسال، نزدیک به ۳ سال پیش در لیگ آزادگان مقابل هم قرار می‌گرفتند و حالا در شرایطی متفاوت در لیگ برتر با هم بازی می‌کنند. مسی‌ها ۶ امتیاز تا اولین رتبه سقوط کننده فاصله دارند که فاصله‌ای مناسب است اما نمی‌توان به آن اتکا کرد. در سمت مقابل هوادار رده نهمی این هفته درگیر حواشی عجیبی چون اظهارات ساکت الهامی بوده که تمام فضای مجازی را به خود اختصاص داده است. آیا مدعی اصلی سرمربیگری در تیم ملی می‌تواند میانگین امتیاز ۱.۱۳ خود در هر بازی را ارتقا دهد؟

از ساعت ۱۷:۰۰ در سیرجان گل‌گهر میزبان نفت مسجدسلیمان است. در دیداری که شاگردان قلعه‌نویی (یکی از گزینه‌ّای هدایت تیم ملی) باید تیم پرحاشیه نفت مسجدسلیمان را شکست دهند که تا لحظه نوشتن این مطلب، تکلیف سرمربی‌شان مشخص نیست. عنایتی استعفای خود را به مدیران این تیم تحویل داده اما به نظر می‌رسد قبول نشده و حالا باید شاگردانش برای کاهش فاصله ۷ امتیازی با اولین رتبه امن فرار از سقوط تلاش کنند. رقیب آن‌ها گل‌گهر هفته گذشته باختی تلخ داشت و قطعا از انگیزه‌های فراوانی برخوردار است تا حداقل رتبه چهارم جدول را از دست ندهد. اگر گل‌گهری‌ها دست نجنبانند ممکن است حتی به رده ششم هم سقوط کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز