پرسپولیس تهران صفر- سپاهان اصفهان یک

سپاهان فاتح ال‌کلاسیکو/ صدرنشینی زردپوشان تثبیت شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۷۲۴۴
سپاهان فاتح ال‌کلاسیکو/ صدرنشینی زردپوشان تثبیت شد
تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران و در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا فاتح ال کلاسیکو شود و صدرنشینی خود را با ۴۹ امتیاز تثبیت کند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم سپاهان با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند. سرخپوشان آغازگر بازی بودند. دقیقه 2 محمد عمری متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ برای سرخپوشان بدست آمد. ضربه ترابی از روی دروازه سپاهان گذشت. دقیقه ۵ زردپوشان، موقعیت خطرناکی را روی دروازه میزبان خلق کردند که شوت بازیکن زردپوش پس از برخورد به مدافع پرسپولیس بازی را به گردش در آورد. دقیقه ۱۲ شوت مهدی ترابی از راه دور در دستان پیام نیازمند جای گرفت. دقیقه ۱۷ در پی برخورد فرشاد فرجی و شهریار مغانلو، بازی برای دقایقی متوقف شد. دقیقه ۲۲ زردپوشان صاحب موقعیت گلزنی شدند و قبل از ورود توپ به دروازه میزبان، پیام حیدری اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه ۲۶ حمله زردپوشان خطرناک بود و حتی بازیکنان به داور برخورد کردند و حیدری نقش بر زمین شد و در ادامه سپاهان از جناح چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و پورعلی گنجی هم با مصدومیت مواجه شد. مرتضی از زمین خارج و به جای او علی نعمتی به زمین آمد. ارسال رضائیان در یک رفت و برگشت به کرنر از جناح چپ برای سپاهان تبدیل شد و سانتر احمدزاده با ضربه سر مدافع زردپوشان از کنار دروازه بیرانوند گذشت. دقیقه ۳۶ سپاهان از سمت چپ صاحب کرنر شد. ارسال نورافکن با ضربه سر مغانلو از کنار دروازه میزبان عبور کرد. دقیقه ۳۹ در پی اشتباهات متوالی داور و اعتراض پریرا، داور به او کارت زرد نشان داد. دقیقه ۴۴ پریرا متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال ترابی در یک رفت و برگشت از کنار دروازه میهمان عبور کرد.

دقیقه ۴۵ توپ‌گیری عالی امیری از جناح چپ با ارسال خوب او همراه شد که توپ از روی پای عالیشاه در محوطه شش قدم حریف گذشت. داور برای نیمه اول، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه ۲+۴۵ داور با کارت زرد دوم، پریرا را از زمین اخراج کرد. دقیقه ۵+۴۵ داور به رامین رضائیان کارت زرد نشان داد. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم زردپوشان آغازگر بازی بودند و قرمزپوشان با ۱۰ بازیکن و یک تعویض در زمین حاضر شدند. عیسی آل کثیر به جای امید عالیشاه به زمین آمد. دقیقه ۵۱ پاس عمقی زردپوشان به مهاجم این تیم نرسید و بیرانوند بعد از اعلام آفساید داور، توپ را در اختیار گرفت. دقیقه ۵۶ ارسال رامین رضائیان از سمت راست با ضربه سر مغانلو همراه شد که بیرانوند به زیبایی توپ را مهار کرد. دقیقه ۶۰ قرمزپوشان آهنگ دروازه میهمان کردند و در ادامه، ضربه دروازه اعلام شد. دقیقه ۶۲ حملات پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه سپاهان شکل گرفت و همکاری ترابی و امیری، یک کرنر از سمت راست برای میزبان در پی داشت. ارسال ترابی خطرناک بود و مدافعان زردپوش سراسیمه توپ را دور کردند.

دقیقه ۶۴ احمدزاده جای خودش را به آریا یوسفی داد و اولیویرا به جای رضائیان برای سپاهان وارد زمین شد. دقیقه ۶۸ شوت نورافکن توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه ۶۹ ریگی روی ترابی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. یک ضربه ایستگاهی هم برای پرسپولیس در جناح چپ اعلام شد. ارسال ترابی، بازی را به گردش در آورد. دقیقه ۷۵ حرکت و ارسال زردپوشان از جناح چپ با ضربه شهریار مغانلو از کنار دروازه میزبان گذشته و داور اعلام کرنر کرد. ارسال نورافکن با خطای زردپوشان همراه شد. دقیقه ۸۰ محمد عمری با مصدومیت مواجه شد و جای خودش را به سیامک نعمتی داد و گولسیانی هم به جای مهدی ترابی برای پرسپولیس وارد زمین شد. دقیقه ۸۷ ضدحمله زردپوشان با ضربه بی‌دقت شهریار مغانلو با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰ شوت محکم بازیکن سپاهان توسط بیرانوند مهار شد. داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه ۱+۹۰ محمد دانشگر با خطای عیسی آل کثیر را به بیرون از زمین پرتاب کرد و از داور کارت زرد گرفت. دقیقه ۲+۹۰ میلاد سرلک جای خودش را به وحدت هنانوف برای پرسپولیس داد. دقیقه ۳+۹۰ سپاهان صاحب یک ضربه کاشته شد که در ادامه راهی به جایی نبرد. دقیقه ۵+۹۰ حمله زردپوشان در یک رفت و برگشت با ضربه کریمی، بازیکن سپاهان به گل تبدیل شد. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز